bol w klatce..

1. Data: 2002-08-28 15:53:48

Temat: bol w klatce..
Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc...
Zazwyczaj nei choruje, i jakos nie spieszy mi sie do lekarza ale..
No własnie kazdy ma jakies ale..dzis zaczelo mnie bolec pod lewa lopatka,
przy oddychaniu i wogole gdy sie troche poruszam..Boli gdy wciagam
powietrze.No i z lewej strony..
Ostatnio mialam mase stresow..wiec moze to nerwobole..(kiedys o nich
czytalam gdzies)..
Ale niepokoi mnie ze trwa to dzis od 13 a mamy prawie 18 i nadal mnie boli..
Czy kogos moze wystapily podobne dolegliwosci?

MJ

2. Data: 2002-08-28 20:17:13

Temat: Re: bol w klatce..
Od: "KM" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
boli..
> Czy kogos moze wystapily podobne dolegliwosci?

Prawdopodobnie jest to tzw. nerwobol, ale przyczyny moga byc tez inne.
Powolutku ualbym sie jednak do lekarza...

3. Data: 2002-08-29 11:04:13

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawdopodobnie jest to tzw. nerwobol, ale przyczyny moga byc tez inne.
> Powolutku ualbym sie jednak do lekarza...

No i poszlam, ..Co prawda jedynie dlatego ze w nocy mialam dreszcze i
goraczke ale poszlam...No i Okazalo sie iz mam zapalenie pluc..
:((
Bardzo mnie to zaskoczylo bo nie mialam zadnego kaszlu ,grypy ani innej
choroby....no coz..
dziekuje za odp.

MJ

opis badania EEG