[Inne] sklepy internetowe - ranking

1. Data: 2007-05-05 07:52:05

Temat: [Inne] sklepy internetowe - ranking
Od: "InterLady \(Beata alias Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje uaktualnic opinie (bo w FAQ juz troche sie zdeaktualizowalo).
Moj nr1 http://www.wojtek.com.pl/ za wybor towaru,obsluge ,reakcje
na potrzeby klienta i inna dzialalnosc w realu.
Moj nr 2 http://www.swiathaftu.olsztyniak.pl/ (jak powyzej).
Z innych nie korzystalam wiec prosze o wypowiedzi inne grupowiczki.

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata
(Strasbourg/Bialystok)
*******
http://glinki.com/?l=nz6u6j INTERLADY 1
http:// INTERLADY 2 (album w kosmosie)
http://glinki.com/?l=c8t87b INTERLADY 3
http://glinki.com/?l=7vv0ug I N T E RLADY 4
http:// INTERLADY 5 (album w kosmosie)
http://glinki.com/?l=dxohfb INTERLADY 6 (Jan Pawel II /religijne)
http://glinki.com/?l=5wegty INTERLADY 7 (szydelko po polsku)
http://glinki.com/?l=2yxmfr INTERLADY 8 (szydelko/druty)
http://glinki.com/?l=bvvjch Francuskie klimaty

2. Data: 2007-05-05 09:03:14

Temat: Re: [Inne] sklepy internetowe - ranking
Od: "misiek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Osobiście polecam sklep http://www.robotkowyraj.pl/ korzystałam z usług i
serdecznie polecam

Misiek

3. Data: 2007-05-05 09:44:07

Od: "Inez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam doświadczenia tylko z www.wojtek.com.pl i szczerze mówiąc raz mi
podpadli... Towar (włóczka w wybranym kolorze) był niby dostępny więc
zamówiłam. Potem długo nic się nie działo. Jak napisałam z zapytaniem co się
dzieje, napisali, że tego koloru nie mają i czy nie chce jakiegoś innego.
Nie zdecydowałam się i w końcu chyba po miesiącu dostałam właściwy towar. To
tyle. Pozdrawiam, Inez.

4. Data: 2007-05-05 20:06:07

Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja korzystałam z Wojtka - polecam ;). Z Niteczki też korzystałam, ale czekałam
na zamówienie długo (trzy telefony do nich ponaglające).Baska

5. Data: 2007-05-06 11:24:35

Temat: Re: sklepy internetowe - ranking
Od: Mono <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Maj, 09:52, "InterLady \(Beata alias Pusia\)"
<i...@p...onet.pl> wrote:

> Moj nr 2http://www.swiathaftu.olsztyniak.pl/(jak powyzej).
Wysłałam do Olsztyniaka maila, było to około 3 miesięcy temu, do dziś
żadnej odpowiedzi. A czy ktoś korzystał ze sklepu na stronie
Interfoxa? http://www.interfox.com.pl/cgibin/shop
Zaglądam tam często, bo spóźniłam się zamówieniem Moniki w kolorze
morskim - brak. Cały czas widnieje brak. Może nie uaktualniają strony?
Pozdrawiam Mono

6. Data: 2007-05-06 12:08:02

Od: "news" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja korzystałam z www.mulinka.pl w zakresie zakupu muliny.
Dostawa bardzo szybka. Polecam.

Karolina

7. Data: 2007-05-07 05:49:15

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

news napisał(a):
> Ja korzystałam z www.mulinka.pl w zakresie zakupu muliny.
> Dostawa bardzo szybka. Polecam.

Rowniez bardzo polecam: mily i szybki kontakt, blyskawiczna wysylka.
Zawsze tam zamawiam.
Natomiast odradzam wojtek.com.pl, raz robilam zamowienie i nigdy wiecej.

Agnes

8. Data: 2007-05-07 18:45:10

Od: "kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "InterLady (Beata alias Pusia)" <i...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:f1hd2q$kca$1@news.onet.pl...
> [...]
> Moj nr1 http://www.wojtek.com.pl/ za wybor towaru,obsluge ,reakcje
> na potrzeby klienta i inna dzialalnosc w realu.

Ja z Wojtka też korzystam i sobie chwalę. Oprócz tego duży wybór jest (i
dobra obsługa) w www.swiatwloczki.pl

Pozdrawiam, Marta

9. Data: 2007-05-08 09:23:17

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

InterLady (Beata alias Pusia) napisał(a):
> [...]
> Moj nr 2 http://www.swiathaftu.olsztyniak.pl/ (jak powyzej).
> Z innych nie korzystalam wiec prosze o wypowiedzi inne grupowiczki.

A ja polecam jeszcze www.kolorowymotek.pl, miła obsługa, szybka wysyłka,
jak sobie wymyśliłam szydełka z plastikową rączką, to sprowadzili
specjalnie dla mnie. Jeden mały minus, włóczki które podpisują "śliwka"
są dla mnie bordowe ;)

Poza tym polecam też www.swiathaftu.olsztyniak.pl i www.swiatwloczki.pl.

Z http://www.interfox.com.pl/cgibin/shop korzystałam raz jak tylko
powstał i też go mogę polecić, było szybko i mnóstwo próbek.

http://www.vsv.cz/vyrobkyshop.php?l=p ..hmmm ;) korzystam, bo włóczki są
świetne, ale kontaktu nie ma w ogóle, za to paczka przychodzi po ok.
tygodniu :) i jest w niej albo wszystko, albo czegoś brakuje, ale
policzą za to co faktycznie przysłali, więc w sumie ok :) Nie ma żadnej
rozpiski, co za ile, ani informacji, że czegoś akurat brakuje, nic..
tylko włóczka i ogólna kwota do zapłacenia na paczce. Polskie zamówienia
obsługuj Pan Zenon Skornóg, przy kontakcie mailowym bardzo miły :) Taki
urok tego sklepu ;)

Nie polecam Niteczki, za koszmarnie długie czekanie na wysyłkę, nawet po
upominaniu się mailowym i telefonicznym. Strona im ostatnio nie działa.

Pozdrawiam :)
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

10. Data: 2007-05-08 21:10:18

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inez pisze:
> [...]
> Nie zdecydowałam się i w końcu chyba po miesiącu dostałam właściwy towar. To

Ode mnie dla wojtka tez maly minusik (wysylka tylko jednej z zamowionych
rzeczy - druga byla warta ok.2zl, na pewno bym jej nie zamowila, zeby
miala byc wyslana osobna przesylka i wysylka za pobraniem, gdy juz
wplacilam pieniadze na konto). Duzy plus dla www.needleart.pl, mulinki i
www.wloczki.pl.

th

FAQ grupy