Innowacja

1. Data: 2004-03-09 17:36:53

Temat: Innowacja
Od: "Cezary" <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracuję w przedszkolu i od jakiegoś czasu prowadzę zajęcia w sposób
innowacyjny. Dowiedziałam się od naszej wizytatorki, że:aby móc
wprowadzać innowację trzeba mieć zgodę MENiS-u.Czy może ktoś z
klubowiczów załatwiał coś takiego? Może ktoś wie jak się za to zabrać?
Ponoć zgłoszenia są przyjmowane do końca marca! Pozdrawiam Kornelia.

2. Data: 2004-03-09 18:19:51

Temat: Re: Innowacja
Od: "Roman Stachowiak" <a...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

http://www.menis.gov.pl/prawo/rozp_154.htm