Instalacja C.O w bloku - wspolnota mieszkaniowa - problem

11. Data: 2007-04-29 18:03:09

Temat: Re: Instalacja C.O w bloku - wspolnota mieszkaniowa - problem
Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <z...@p...onet.usunto.pl> napisał w
wiadomości news:f12kte$iqm$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> taaak, z pewnością. Zebys sie nie zdziwil
>
> http://www.marsta.org/czytaj_artykul.php?artykul=14

w zasadzie masz racje - ale - wlasnie - czesc wspolna jest do zaworu na
grzejniku - grzejnik jest juz wlasciciela mieszkania - i akurat przyklad
ktory podales sadowy to dotyczy odlaczenia a nie remontu - jezeli tak samo
mowiac to np jakbym chcial zmienic baterie w mieszkaniu to nie moglbym bo
.. - czesc wspolna - a tak nie jest - wszystko do licznika.

12. Data: 2007-04-30 06:59:55

Od: Mariusz Wołek <z...@p...onet.usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki. Nie mialem na nich podzielnikow, nie utrudnilem tez wspolnocie
> funkcjonowania jak to Mariusz zasugerował. Czy mozesz podac jakas podstawe
> prawna, albo gdzie szukac? Probowalem w prawie budowlanym, ale bez skutku
> Pozdrawiam
> Domin

A moze po prosu poczekaj - jesli faktycznie nie uszkodziles to sprawa rozejdzie sie
po kosciach

MaW

13. Data: 2007-04-30 10:54:09

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo się mylisz.

Co więcej, wspólnota może NAKAZAĆ przywrócenie usuniętych grzejników, jeśli potrzeba
to i na drodze sądowej, gdyż
demontaż części instalacji CO naraża budynek jako całość na niedogrzanie i związaną z
tym dewastację konstrucji
(zawilgocenie, zagrzybienie, niedogrzanie sąsiadów).
JaC

14. Data: 2007-04-30 11:47:37

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo niedziela, 29 kwietnia 2007 20:03 gdy
użytkownik jarek napisał:
> [...]
> mowiac to np jakbym chcial zmienic baterie w mieszkaniu to nie moglbym bo
> .. - czesc wspolna - a tak nie jest - wszystko do licznika.
Tak sie składa iż jestem właścicielem jedno lokalu spółdzielczego w Gdańsku
i u nas, spółdzielnia każe sobie oddawać żeliwne grzejniki gdy właściciel
dokona wymiany na panelowy.
--
---------
Staszek.Nurek

15. Data: 2007-04-30 13:32:37

Od: "Domin" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> demontaż części instalacji CO naraża budynek jako całość na niedogrzanie i
> związaną z tym dewastację konstrucji
> (zawilgocenie, zagrzybienie, niedogrzanie sąsiadów).

Co tzn. niedogrzanie? Jesli to, ze bedzie zimniej na klatce bo u mnie w domu
bedzie zimniej to nie ma takiej opcji, aby ten przypadek zachodzil. Budynek
jest tak nagrzany, ze wiekszosc ludzi cala zime ma pozakrecane kaloryfery
:-)
Poniewaz mam jeszcze do wymiany grzejniki w drugim pionie, to juz wiem jaka
jest procedura zalatwiania :-) i przy tamtych postaram sie przepchnac pismo
o te.

Pozdrawiam
Domin

16. Data: 2007-05-01 18:32:50

Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.wspolnota.net.pl - tam masz troche na ten temat

klimatyzacja. jakiej firmy w średniej cenie i skuteczne ?
Blat z plytek granitowych ??
Nogi metalowe (pod stol)
Młynek do odpadów - pytanie
Maglownica elektryczna