Instrukcja do silnika kosiarki RRIGS & STRATTON CLASSIC XL 35

1. Data: 2011-06-18 09:33:16

Temat: Instrukcja do silnika kosiarki RRIGS & STRATTON CLASSIC XL 35
Od: " ." <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam kosiarkę kupioną może 3 lata temu w Leroy Merle o oznaczeniach
COMAG HUNTER 44B 260KV 2900 min
Szukam instrukcji do silnika RRIGS & STRATTON CLASSIC XL 35 dzięki której
będę mógł poprawnie rozłożyć i naprawić silnik.
Objawy złej pracy to nierówne obroty i gaśnięcie.

2. Data: 2011-06-18 11:16:44

Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " ." <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> będę mógł poprawnie rozłożyć i naprawić silnik.
> Objawy złej pracy to nierówne obroty i gaśnięcie.

Oczywiście filtr i świece już wymieniłeś?

3. Data: 2011-06-18 12:02:50

Od: ______ <...@...cd> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-06-2011 11:33, . pisze:
> Posiadam kosiarkę kupioną może 3 lata temu w Leroy Merle o oznaczeniach
> COMAG HUNTER 44B 260KV 2900 min
> Szukam instrukcji do silnika RRIGS & STRATTON CLASSIC XL 35

Poszukiwania proponuję zacząć od.....
http://www.briggsandstratton.com

4. Data: 2011-06-18 19:04:54

Od: " ." <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik " ." <n...@m...pl> napisał w wiadomości
>

> Oczywiście filtr i świece już wymieniłeś?

Świeca miała lekko okopconą elektrodę, przetarłem i odpala ładnie, filtr
nawet nie wiem gdzie sie znajduje dla tego pytam...
nad zbiornikiem paliwa jest jakaś gąbka ale to chyba filtr powietrza,
wyjęcie nic nie daje więc to nie to...

5. Data: 2011-06-18 19:37:56

Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet nie wiem gdzie sie znajduje dla tego pytam...
> nad zbiornikiem paliwa jest jakaś gąbka ale to chyba filtr powietrza,

Sciągnij sobie instrukcje wymiany świecy i filtra powietrza ze strony
producenta, wymień świecę i filtr powietrza. Nie rozkręcaj silnika!
Rozumiem, że olej w silniku wymieniałeś zgodnie z instrukcją? Jeśli nie (na
to wygląda, że nawet instrukcji nie czytałeś) - to wymień natychmiast. Albo
lepiej daj do serwisu;-)

6. Data: 2011-06-19 12:02:02

Od: " ." <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
> (na to wygląda, że nawet instrukcji nie czytałeś) - to wymień natychmiast.

Świecy nie trzeba wymieniać bo oczyściłem i odpala zazwyczaj max za 2-3
razem, filtr paliwa wymienię, czytałem że w tym modelu może być
problem z gumową membraną lub pływakiem. Olej zaniedbałem ale ostatnio
wymieniłem (myślę że z 15h pracy nie był wymieniany).

7. Data: 2011-06-19 12:16:36

Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problem z gumową membraną lub pływakiem. Olej zaniedbałem ale ostatnio
> wymieniłem (myślę że z 15h pracy nie był wymieniany).

Nie filtr paliwa ale filtr powietrza. To ważne aby silnik kosiarki miał
czysty filtr powietrza - przy brudnym filtrze powietrza silnik się dławi. Na
szybko ocen w jakim jest stanie ten filtr i możesz go spróbować delikatnie
oczyścić tak by nie uszkodzić bibuły filtracyjnej. Jak jest bardzo brudny
lepiej wymienić na nowy.

Na razie nie rozbieraj silnika wymień co napisałem (filtr powietrza (20PLN),
świecę (10PLN) i olej)
Jak nie będzie poprawy to weźmiesz się za inne naprawy.

Jak pozbyc sie much
Re: Zemsta czworonogów
Jakie pralki sie teraz kupuje?
Odp: Re: Re: Filtr do wody
Pralka bosch z panelem sensorycznym (dotykowym)