"Instruments of Love" - poszukiwane muzyczne instrumenty

From: "Kayra" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: "Instruments of Love" - poszukiwane muzyczne instrumenty
Date: Fri, 30 Aug 2002 10:56:32 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@router.qnt.pl

Niedługo mój brat ma urodzinki, z wykształcenia jest muzykiem i chociaż
pracuje jako inżynier, to ciągle ćwiczy i się doszkala muzycznie. Jest
"specjalistą" od oboju.
Przegladając rózne stronki natrafiłam na:
http://www.stoneycreek.com/books/bk131.htm.
Ucieszyłam się, że będzie prezencik, bo wiem, ze kiedyś to od rosyjskich
koleżanek ściągałam.
No i rozczarowanie. Pogrzebałam do twardzielu, znalazłam i co ? Jest tam
tylko schemat skrzypiec, a mnie by bardziej ten klarnet pasował.
Coś mi dzwoni, ze ktoś już kiedys czegoś muzycznego na grupce poszukiwał.

Jeżeli ktoś może mnie wspomóc, to z góry dzięki.

Żeby nie zaśmiecać grupki proszę o kontakt na PRIV.

Pozdrówki
--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl