"Instruments of Love" - poszukiwane muzyczne instrumenty

1. Data: 2002-08-30 08:56:32

Temat: "Instruments of Love" - poszukiwane muzyczne instrumenty
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedługo mój brat ma urodzinki, z wykształcenia jest muzykiem i chociaż
pracuje jako inżynier, to ciągle ćwiczy i się doszkala muzycznie. Jest
"specjalistą" od oboju.
Przegladając rózne stronki natrafiłam na:
http://www.stoneycreek.com/books/bk131.htm.
Ucieszyłam się, że będzie prezencik, bo wiem, ze kiedyś to od rosyjskich
koleżanek ściągałam.
No i rozczarowanie. Pogrzebałam do twardzielu, znalazłam i co ? Jest tam
tylko schemat skrzypiec, a mnie by bardziej ten klarnet pasował.
Coś mi dzwoni, ze ktoś już kiedys czegoś muzycznego na grupce poszukiwał.

Jeżeli ktoś może mnie wspomóc, to z góry dzięki.

Żeby nie zaśmiecać grupki proszę o kontakt na PRIV.

Pozdrówki
--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-08-30 09:32:00

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kayra <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aknbte$p5$...@n...onet.pl...
> [...]
> No i rozczarowanie. Pogrzebałam do twardzielu, znalazłam i co ? Jest tam
> tylko schemat skrzypiec, a mnie by bardziej ten klarnet pasował.

a mnie kurcze pianinko bardzo by się i też nie ma
ula.

1. Data: 2002-08-30 10:05:24

Od: "Klara" <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie może być gitarka elektryczna? lub pianinko w dwóch wersjach, a może
nutki, tylko tyle udało mi sie wygrzebać i o ile dobrze pamiętam to na
stronce z jednokolorowymi wrabiankami byly jakieś instrumenty.

Klara

1. Data: 2002-08-30 10:17:17

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mnie kurcze pianinko bardzo by się i też nie ma
> ula.

A moze byc fortepian? Arleta

1. Data: 2002-08-30 11:06:08

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka" <a...@f...interia.pl> napisał w
wiadomości news:3D6F462D.E9025550@firma.interia.pl...
> A moze byc fortepian? Arleta

Może być i fortepian, jak ładny
Podeślij zdjęcie, to zobaczę

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-08-30 11:14:44

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kayra wrote:

> Może być i fortepian, jak ładny
> Podeślij zdjęcie, to zobaczę

Poszlo :-) Arleta

1. Data: 2002-10-22 19:31:33

Od: "brak62" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowne panie. Strasznie jestem ciekaw tych pianin, fortepianów, skrzypiec
i nutek. Może i ja bym sobie sprawił???

Użytkownik Klara <k...@m...pw.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akncff$cn3$...@j...coi.pw.edu.pl...

do pracy Anna 09 i 11