Instynkty

91. Data: 2015-09-25 19:35:56

Temat: Re: Instynkty
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Sep 2015 07:34:39 -0700 (PDT), Rewolucja napisał(a):

> zdumiony
prostytutkami. Pójdziesz kilka razy do tej samej i zaczniesz dziwnie ją lubić ( seks
zaczyna stwarzać więzi)

> Tak?
> MI wydaje się odwrotnie, pójdziesz do takiej i pomyślisz "ale zimna
> suka, robi to tylko dla pieniędzy", mamy tu przypadek wyzysku klienta,
> bo za trochę macania traci dużo pieniędzy.
>
> Amerykańscy naukowcy: seks z prostytutką rozwija głębsze uczucia emocjonalne
>
> http://www.fronda.pl/a/amerykanscy-naukowcy-seks-z-p
rostytutka-rozwija-glebsze-uczucia-emocjonalne,21548
.html

..."u stałych klientów", głupolu. Stały klient to ktoś, kto NIE MA INNYCH
okazji do rozwijania tych uczuć, więc przywiąże się NAWET do prostytutki.

92. Data: 2015-09-25 20:39:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- ukryj cytowany tekst -
> [...]

okazji do rozwijania tych uczuć, więc przywiąże się NAWET do prostytutki.

No widzisz jakaś zaburzona, idealistyczny schemat ludzi rozrywających miłość od
seksu, nie jest wstanie dostrzec że w każdym seksie ( bez zboczeń) jest odrobina
uczucia, bo seks jest jednym z elementów miłości nierozerwalnie, chyba że u wariatów
jest to osobno, dlatego seks który spajać ma ludzi nawet na klientów burdeli działa
spinająco i wychodzą za prostytutki, bo w każdym seksie jest odrobina miłości, to
zaburzeni głoszą że to jest osobno.

93. Data: 2015-09-25 20:46:23

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Mon, 21 Sep 2015 22:00:06 +0200, zdumiony napisał(a):

>To ODRUCH BEZWARUNKOY, koteczku, nie instynkt.

Oddychanie nie jest odruchem.

94. Data: 2015-09-25 20:57:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>To ODRUCH BEZWARUNKOY, koteczku, nie instynkt.

Oddychanie nie jest odruchem.

Ty przeczytaj dobrze co Ikselka napisała, bo dla niej seks jest odruchem
bezwarunkowym, czyli nie kontroluje co dupą robi. Jak zobaczysz kobiete na trawniku
którą obłażą meliniarze to ikselka nie kontrolująca odrucha.:)

95. Data: 2015-09-25 20:59:47

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Ty przeczytaj dobrze co Ikselka napisała, bo dla niej seks jest odruchem
>bezwarunkowym

Ryli? Przejszła samą się.

96. Data: 2015-09-25 21:06:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

net...

>Ty przeczytaj dobrze co Ikselka napisała, bo dla niej seks jest odruchem

Ryli? Przejszła samą się.

No właśnie Ikselka przeznaje że jak dostanie odrucha to nic jej nie zatrzyma nawet w
markecie bo odrucha niekontroluje. Myslałem że ktoś to wcześniej zobaczy, ale chyba
nikt już nie czyta jest bredzenia.

97. Data: 2015-09-25 23:02:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Sep 2015 17:31:23 +0200, Chiron napisał(a):

> No gdzieś musi. Albo wyjdzie...swoją normalną drogą, albo padnie na mózg
> :-)

To mówisz, że JP2 oraz innym porządnym kapłanom tudzież tybetańskim mnichom
itp - padła?

98. Data: 2015-09-25 23:14:08

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.09.2015 o 23:02, Ikselka pisze:
> To mówisz, że JP2 oraz innym porządnym kapłanom tudzież tybetańskim mnichom
> itp - padła?

Racja, raczej wieloletnim onanistom pada na mózg

99. Data: 2015-09-25 23:23:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Sep 2015 20:46:23 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Oddychanie nie jest odruchem.

Jest, osiołku.

100. Data: 2015-09-26 05:21:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To mówisz, że JP2 oraz innym porządnym kapłanom tudzież tybetańskim
> mnichom
> itp - padła?

No wiesz, za tym idzie potężna energia. Można ją "zagospodarować" inaczej.
Tyle, że do tego jest potrzebna wysoka świadomość.

--

Chiron

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości