Instynkty

331. Data: 2015-10-18 15:26:32

Temat: Re: Instynkty
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2015 09:49:41 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Dokładnie tak postrzegam Dudę.

Komorowski też, bądźmy pewni 3-)

332. Data: 2015-10-18 16:17:47

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Sun, 18 Oct 2015 09:49:41 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Komorowski też, bądźmy pewni 3-)

Nie mam pewności, czy Komorowski postrzega tak samo Dudę.

333. Data: 2015-10-18 16:18:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

Dnia Sun, 18 Oct 2015 09:48:30 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

net...

:-D
>po prostu nie widzę sensu

czyli jednak boisz się

334. Data: 2015-10-18 18:24:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2015 16:18:35 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
> [...]

Ba 3333-D

335. Data: 2015-10-19 21:03:03

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-18 o 09:16, Chiron pisze:

net...

> "ałtorytetów". Niestety, ci ludzie dysponują potężną bronią
> wymierzoną w normalność: kartka wyborcza.

Nie niestety. Na szczęście. Na szczęście ty również dysponujesz taką
bronią. Na szczęście wszyscy nią dysponujemy.
Czas to docenić.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

336. Data: 2015-10-19 21:04:46

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-18 o 09:49, Ghost pisze:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Dokładnie tak postrzegam Dudę.

Nie tylko ty. Spokojnie, jeszcze tylko 9 lat ;)

337. Data: 2015-10-19 21:11:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.datasmierci.pl/

338. Data: 2015-10-19 21:28:38

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-10-18 o 09:49, Ghost pisze:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Nie tylko ty. Spokojnie, jeszcze tylko 9 lat ;)

Skad te 9?

339. Data: 2015-10-19 21:30:25

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-19 o 21:11, Ikselka pisze:

net...

> http://www.datasmierci.pl/

zgłupiałaś doszczętnie?

340. Data: 2015-10-19 21:32:01

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-19 o 21:28, Ghost pisze:

> Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

net...

> Skad te 9?

druga kadencja

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."
Daniel Dennett

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości