Instynkty

461. Data: 2015-10-22 15:14:33

Temat: Re: Instynkty
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-21 21:54, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

.net...

> Jak oglądam kwartyle dochodów w Polsce to bynajmniej nie obawiam się o
> swój głos, ale strach mnie ogarnia jak sobie wyobrażę, że wielki kapitał
> miałby jeszcze większe - i to legalne - umocowanie. Trzeba być naprawdę
> naiwnym by wierzyć, że to łagodne baranki chcące dobra wszystkich i nie
> pragnące więcej pieniędzy bo już zarobili. Zarobili bo to jest ich
> główny sport i zawsze będą mieli ciśnienie na ten kierunek.

Z nudów mogą zachcieć bawić się w politykę osobiście.
To akurat - jak pokazują przykłady - przyciera im noski.

462. Data: 2015-10-22 15:18:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-21 22:59, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> [...]
> odblokowania narodowego potencjału ekonomicznego. To dwa. A po trzecie-
> ja pisałem o klasie_średniej- ludziach, którzy 50zł przeznaczą na
> głosowanie na polityka, bo widzą w tym głębszy sens. Nad rzeszą ludzi-
> drobnych posiadaczy- trudno jest zapanować, a jeszcze trudniej nimi
> sterować, dlatego komuniści ich nienawidzą- łatwo się dogadując za to z
> wszelkiego rodzaju oligarchami, w szczególności z banksterami. Ale skąd
> Ghościca ma wiedzieć, że kapitalizm to opiera się przede wszystkim na
> klasie średniej- a na oligarchach to faszyzm i komunizm?

Każdy widać inaczej tu sobie tłumaczy wysokość.

jej wysokość królowa podatkowa

463. Data: 2015-10-22 15:21:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O tak, zwłaszcza gdyby zamiast 50 zł dawali wódę :->

Bez sensu. Za 50 zeta każdy sobie kupi, co potrzebuje: wódę, kiełbasę,
szczepionkę.

464. Data: 2015-10-22 16:58:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Oct 2015 23:24:50 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> Co to są konkretne pieniądze?

No własnie.

465. Data: 2015-10-22 17:01:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Oct 2015 23:32:39 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> Czyli na pis. Program pisu jest kierowany do biedoty.

Jeśli tak traktować, to ewidentnie PO.

466. Data: 2015-10-22 17:02:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Oct 2015 23:40:27 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

> Mówisz, że jesteś przeciwnikiem referendów? Nie popierasz pisu w tym
> zakresie?

PiS.
Nikogo nie popieram w CAłYM zakresie.

467. Data: 2015-10-22 17:10:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2015 11:46:07 +0200, krys napisał(a):

.net...

> Tyle wiesz o korwinistach, ile Ci pani z TV powie.
> Zwłaszcza w kwestii podatków.

Dokładnie.

468. Data: 2015-10-22 17:11:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2015 11:48:20 +0200, FEniks napisał(a):

> No tak, racja, to jest pocieszające. Koncernom farmaceutycznym też
> zależy na tym, żeby chorzy wciąż jednak byli żywi.

Dlatego NIE ZROBIĄ lekarstwa na raka - trzeba DŁUGO chorować :->

469. Data: 2015-10-22 17:11:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2015 12:07:44 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
.pl...

.pl...

.net...

> Nie.

:-D

470. Data: 2015-10-22 17:12:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2015 12:34:26 +0200, FEniks napisał(a):

> Chyba że tak.

:-D

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości