Inteligencja a dyskotekowe laski.

następny post »
From: Marek <m...@m...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Inteligencja a dyskotekowe laski.
Date: Sun, 4 Dec 2005 22:57:56 +0100

Czy poziom inteligencji mozna okresilc po wygladzie, zachowaniu i
postepowaniu? Nie mam oczywiscie na mysli ilorazu intelignecji w punktach,
tylko czy np. dziewczyna ktora "puszcza się" na kazdej lepszej imprezie,
wygladająca jak barbie (oczojebne mini, bardza skape ubranie, tlenione
wlosy i tapeta na twarzy ) moze byc zarazem tak glupio postepujacą
dziewczyną ale z wrodzona inteligencja ktorej oczywiscie nie widac po jej
wygladzie i postepowaniu...pytam bo znam osobe ktora uwaza ze nie istnieje
na swiecie dziewczyna inteligentna ktora chodzi na tandetne dyski, uprawia
sex z pierwszym lepszymi wyglada jak sztuczna lala...chcialbym pozna Wasze
zdanie bo ja uwazam ze nie tylko po zzachowaniu mozna okreslic czy osoba
jest inteligentna lecz mozemy to stwierdzic podczas rozmowy nawet nie
widzac tej osoby i nie wiedzac jak postapuje...mozna to okreslic po
sposobie, umiejetnosci wypowiadania sie tej osoby, tym co ma do powiedzenia
itp. i uwazam ze istnieja takie dziewczyny z wrodzona intelignecja a ze
postepuja jak postepuja....chcialbym zaznaczyc ze sam tego typu dziewczyn
nie lubie ale myslac obiektywnie poprostu takie jest moje zdanie.