Re: Inteligencja a dyskotekowe laski.

Data: 2005-12-04 22:46:54
Temat: Re: Inteligencja a dyskotekowe laski.
Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny>

Marek napisał(a):

> Czy poziom inteligencji mozna okresilc po wygladzie, zachowaniu i
> postepowaniu?

Kobieta inteligentna nie wybierze sie na gównianią dyskoteke. Kobieta
inteligentna, nie ubierze sie jak suka. Kobieta inteligentna nie bedzie
zachowywac sie jak szmata. Czy czy nadal masz jakieś pytania? To wszystko
jest tak logiczne i proste. Kobieta inteligentna szanuje się a to już
uniemożliwia takie postepowanie o jakim ty mowiłeś. Chcialbym ci powiedziec
jeszcze jedno: nie myl inteligencji z zachowaniem, w którym w jakiś sposób
ktoś zabłyśnie, raz madrze powie. Inteligentnym trzeba byc cały czas, całe
kurwa życie.

Słuchaj no, ja bym napisał więcej, ale dzisiaj jeszcze nawet nie waliłem
konia, nie byłem pod prysznicem i nie nauczylem sie na jutro do budy.
Kiedyś wróce do tego tematu.

--
Do piekła!
www.szyderca.sympatia.pl GG: 7526231