Inteligencja a dyskotekowe laski.

1. Data: 2005-12-04 21:57:56

Temat: Inteligencja a dyskotekowe laski.
Od: Marek <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy poziom inteligencji mozna okresilc po wygladzie, zachowaniu i
postepowaniu? Nie mam oczywiscie na mysli ilorazu intelignecji w punktach,
tylko czy np. dziewczyna ktora "puszcza się" na kazdej lepszej imprezie,
wygladająca jak barbie (oczojebne mini, bardza skape ubranie, tlenione
wlosy i tapeta na twarzy ) moze byc zarazem tak glupio postepujacą
dziewczyną ale z wrodzona inteligencja ktorej oczywiscie nie widac po jej
wygladzie i postepowaniu...pytam bo znam osobe ktora uwaza ze nie istnieje
na swiecie dziewczyna inteligentna ktora chodzi na tandetne dyski, uprawia
sex z pierwszym lepszymi wyglada jak sztuczna lala...chcialbym pozna Wasze
zdanie bo ja uwazam ze nie tylko po zzachowaniu mozna okreslic czy osoba
jest inteligentna lecz mozemy to stwierdzic podczas rozmowy nawet nie
widzac tej osoby i nie wiedzac jak postapuje...mozna to okreslic po
sposobie, umiejetnosci wypowiadania sie tej osoby, tym co ma do powiedzenia
itp. i uwazam ze istnieja takie dziewczyny z wrodzona intelignecja a ze
postepuja jak postepuja....chcialbym zaznaczyc ze sam tego typu dziewczyn
nie lubie ale myslac obiektywnie poprostu takie jest moje zdanie.

2. Data: 2005-12-04 22:46:54

Temat: Re: Inteligencja a dyskotekowe laski.
Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a):

> Czy poziom inteligencji mozna okresilc po wygladzie, zachowaniu i
> postepowaniu?

Kobieta inteligentna nie wybierze sie na gównianią dyskoteke. Kobieta
inteligentna, nie ubierze sie jak suka. Kobieta inteligentna nie bedzie
zachowywac sie jak szmata. Czy czy nadal masz jakieś pytania? To wszystko
jest tak logiczne i proste. Kobieta inteligentna szanuje się a to już
uniemożliwia takie postepowanie o jakim ty mowiłeś. Chcialbym ci powiedziec
jeszcze jedno: nie myl inteligencji z zachowaniem, w którym w jakiś sposób
ktoś zabłyśnie, raz madrze powie. Inteligentnym trzeba byc cały czas, całe
kurwa życie.

Słuchaj no, ja bym napisał więcej, ale dzisiaj jeszcze nawet nie waliłem
konia, nie byłem pod prysznicem i nie nauczylem sie na jutro do budy.
Kiedyś wróce do tego tematu.

--
Do piekła!
www.szyderca.sympatia.pl GG: 7526231

3. Data: 2005-12-04 22:48:21

Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy poziom inteligencji mozna okresilc po wygladzie, zachowaniu i
> postepowaniu?

Poziom inteligencji mierzy sie testami inteligencji

> Nie mam oczywiscie na mysli ilorazu intelignecji w punktach,
> tylko czy np. dziewczyna ktora "puszcza się" na kazdej lepszej imprezie,
> wygladająca jak barbie

To sie zdecyduj, czy chodzi Ci o inteligencje.

4. Data: 2005-12-04 22:51:47

Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny> szukaj wiadomości tego autora

Yawn napisał(a):

> Poziom inteligencji mierzy sie testami inteligencji

Nie chce cie widziec na tej grupie, jesli masz pierdolic równie pokurwione
frazesy.

5. Data: 2005-12-04 22:55:48

Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chce cie widziec na tej grupie, jesli masz pierdolic równie pokurwione
> frazesy.

Kurcze, a u Ciebie mozna faktycznie zmierzyc bez testu. Niesamowite. 60!

6. Data: 2005-12-04 22:59:47

Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny> szukaj wiadomości tego autora

Yawn napisał(a):

> Kurcze, a u Ciebie mozna faktycznie zmierzyc bez testu. Niesamowite. 60!

Myślisz, że jebanie swojej starej dodaje ci możliwość zgrywania takiego
cwaniaka? Za kogo ty sie kurwa masz? Już nie pamietasz jak tak całkiem nie
dawno wyszedłeś z obory, wytarłeś o wycieraczke gumiaki i zasiadłeś do
gownianego komputera? Teraz jesteś ktoś? Myślisz, że tak łatwo da sie
ukryc, fakt że jest się po-je-ba-nym wieśniakiem?

7. Data: 2005-12-04 23:35:13

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yawn" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kurcze, a u Ciebie mozna faktycznie zmierzyc bez testu. Niesamowite. 60!

Jeszcze niegdy nie widziałem tak głupiego testu na inteligencję.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2005-12-04 23:37:02

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Yawn" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze niegdy nie widziałem tak głupiego testu na inteligencję.

Jeszcze nigdy nie widziałem tak wielkiej dysproporcji między jakością
testu a stopniem zaangażowania w powiedzenie, że tej jakości nie ma ...

;)

9. Data: 2005-12-04 23:41:26

Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze nigdy nie widziałem tak wielkiej dysproporcji między jakością
> testu a stopniem zaangażowania w powiedzenie, że tej jakości nie ma ...

Ja tez nie ;-)

10. Data: 2005-12-05 08:21:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek:
> ... myslac obiektywnie poprostu takie jest moje zdanie.

Brawo! ;D
Oczywiscie masz w zupelnosci racje. ;))

W koncu to, ze ktos ma niskie czolo nie musi oznaczac,
ze brak mu szarych komorek... czego fantastycznym przykladem
jestes ty sam we wlasnej osobie. ;)

Jeszcze raz: brawo, brawissimo! ;D

--
Czarek