Ravena testy matryc (zaawansowane)

1. Data: 2005-12-04 20:26:29

Temat: Ravena testy matryc (zaawansowane)
Od: "Idylla" <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Poratujcie mnie. Wkrótce zrobią nam w pracy testy IQ wg Ravena
(zaawansowane). Ludzie mówią, że jeśli nie osiągnie się iluś tam punktów, to
będą zwalniać :(. Debilstwo do potęgi! Jakby nie liczyło się ile już w pracę
włożyłam, jakie mam doświadczenie i osiągnięcia. Sekta zza oceanu wymyśliła,
że trzeba się poddać testom. Tzn. niby nie trzeba, ale jak się nie
poddasz...

Jeśli miałby ktoś takie testy i mógł mi je po koleżeńsku udostępnić, byłabym
dozgonnie wdzięczna! Adres poniżej.

Pozdrawiam,
Idylla

g...@g...pl

2. Data: 2005-12-04 20:26:41

Temat: Re: Ravena testy matryc (zaawansowane)
Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

Idylla napisał(a):
> [...]
> poddasz...
>
> Jeśli miałby ktoś takie testy i mógł mi je po koleżeńsku udostępnić, byłabym

produkcyjna firma z katowic?

pozdr.
m.

3. Data: 2005-12-05 12:25:36

Od: "Tomasz K." <t...@U...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Idyllo!

Użytkownik "Idylla" <i...@p...com> napisał w wiadomości
> Poratujcie mnie. Wkrótce zrobią nam w pracy testy IQ wg Ravena
> (zaawansowane). Ludzie mówią, że jeśli nie osiągnie się iluś tam punktów,
> będą zwalniać :(. Debilstwo do potęgi!
> Idylla

Jesli tylko Ravena beda Wam robic to rzeczywiscie **** do potegi. Testow
Ravena jednak udostepnic nie mozna.

Pozdrawiam i zycze powodzenia
Tomek

4. Data: 2005-12-05 12:35:06

Od: "Mirosław Stępiński" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz K." <t...@U...interia.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Jesli tylko Ravena beda Wam robic to rzeczywiscie **** do potegi. Testow
> Ravena jednak udostepnic nie mozna.

To pobożne życzenie Twoje i całej Waszej korporacji zawodowej :-)
Na szczęście...

--
Z wyrazami szacunku, Miro
http://www.soundtrade.pl

5. Data: 2005-12-05 15:09:38

Od: Artur K <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirosław Stępiński wrote:

> Użytkownik "Tomasz K." <t...@U...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> To pobożne życzenie Twoje i całej Waszej korporacji zawodowej :-)
> Na szczęście...

Uważasz, że testy powinny być dostępne bez ograniczeń? Ot tak? Na ten
przykład Pani Idylla sobie kupuje "naumiewa się" i bezbłędnie wypełnia
test.
Jaki to ma sens?

--
Artur K

6. Data: 2005-12-05 17:57:04

Od: Marek Krużel <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 04 Dec 2005 21:26:29 +0100 "Idylla" <i...@p...com> wyśle
<dmviuk$6oq$1@nemesis.news.tpi.pl> zawierający:

jakby Cię zwolnili na podstawie wyniku tego testu, to zawsze możesz
przetestować w ramach wzajemności ich wytrzymałość psychiczną

7. Data: 2005-12-08 13:15:09

Od: "Beata Be" <b...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Poratujcie mnie. Wkrótce zrobią nam w pracy testy IQ wg Ravena
> (zaawansowane).
> Idylla
>
> g...@g...pl

Cos znalazlam, ale nie wiem, czy sa zaawansowane?

http://www.avlisad.com.ar/test/

pozdrawiam
Beata

8. Data: 2005-12-08 14:17:44

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.avlisad.com.ar/test/

No tak, to Raven jest jak w mordę strzelił :-)

Pozdrawiam jacek

9. Data: 2005-12-08 14:35:21

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Be <b...@U...fm> napisał(a):

> Cos znalazlam, ale nie wiem, czy sa zaawansowane?
>
> http://www.avlisad.com.ar/test/

bueheheh, no tutaj nie dosc ze laska bedzie musiala inteligencja zablysnac
to i znajomoscia hiszpanskiego.

10. Data: 2005-12-08 14:56:28

Temat: oz kur...
Od: " Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora