Do czego to wszystko zmierza?

1. Data: 2005-12-05 03:41:15

Temat: Do czego to wszystko zmierza?
Od: "Himera" <H...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znow dostaje jakiejs schizy, glos w mojej glowie powtarza okropne rzeczy,
lamie sie, nic ich juz nie powstrzyma.

Macie czasem takie uczucie ze wszystko w co wierzyliscie, co uznawaliscie za
normalne, za cos wlasciwego i tak bardzo namacalnego, tak realnego nagle
przestaje tym byc i wszystko traci sens, sens jaki znaliscie do tej pory?

Ja czuje jak zlo mnie dotyka, i boje sie tego bardzo, bardzo mocno,
najgorsze jest to ze sie przed tym nie uchronie, nigdy, znajdzie mnie
wszedzie, nigdzie nie bede bezpieczna.

Trace poczucie rzeczywistosci, to takie potworne uczucie.

--
"If I go insane, please don't put
Your wires in my brain."

2. Data: 2005-12-05 17:25:54

Temat: Re: Do czego to wszystko zmierza?
Od: Marek Krużel <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 04 Dec 2005 21:41:15 -0600 "Himera" <H...@w...pl> wyśle
<dn0ct1$53e$3@inews.gazeta.pl> zawierający:

> [...]
> za normalne, za cos wlasciwego i tak bardzo namacalnego, tak realnego
> nagle przestaje tym byc i wszystko traci sens, sens jaki znaliscie do tej

być może coś takiego odczuwają ludzie którzy przestali wierzyć

3. Data: 2005-12-06 13:18:30

Od: Mada_F <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-12-2005 o 04:41:15 Himera <H...@w...pl> napisał:

> [...]
> wszedzie, nigdzie nie bede bezpieczna.
>
> Trace poczucie rzeczywistosci, to takie potworne uczucie.

Ja mam cos w podobie jak mam depreche jesienno-zimowa albo gdy mialem
schizofrenie. Swiatlo moze nas uratowac.

4. Data: 2005-12-06 15:56:10

Od: "Lea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <H...@w...pl> napisał w wiadomości

> Trace poczucie rzeczywistosci, to takie potworne uczucie.

A ja bardzo lubię to uczucie...

Lea

5. Data: 2005-12-06 16:09:56

Od: asdfwew <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):
> [...]
> wszedzie, nigdzie nie bede bezpieczna.
>
> Trace poczucie rzeczywistosci, to takie potworne uczucie.

ale co chchesz byc normalna? czy mondra? bo jak to 2 to mysl logicznie
jak to pierwsze, to w oszukiwaniu muzgu pomagajom srodki otumaniajace
(psychotropy)

6. Data: 2005-12-06 19:05:52

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lea <e...@p...fm> napisał(a):

> Użytkownik "Himera" <H...@w...pl> napisał w wiadomości

> A ja bardzo lubię to uczucie...

jesli mowisz o "dragach" to inna sprawa, postaraj sie utracic poczucie
rzeczywistosci jak jestes swiadoma i Oni maja dostep do drzwi twojej
swiadomosci.

7. Data: 2005-12-06 19:20:26

Od: "Lea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> jesli mowisz o "dragach" to inna sprawa, postaraj sie utracic poczucie
> rzeczywistosci jak jestes swiadoma i Oni maja dostep do drzwi twojej
> swiadomosci.

Nie mówię o dragach.
Więc im nie otwieraj tych drzwi... albo zaproś kogoś kogo oni się boją...

Lea

8. Data: 2005-12-06 21:18:20

Od: "Klotz" <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszedzie, nigdzie nie bede bezpieczna.
>
> Trace poczucie rzeczywistosci, to takie potworne uczucie.

weź się za jakąś robotę !

9. Data: 2005-12-07 08:05:42

Od: A X I D <6...@p...onet.pl6> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Klotz napisał:

> Użytkownik "Himera" <H...@w...pl> napisał w wiadomości

> za

> weź się za jakąś robotę !

najlepiej robutke ręcznom

--
A6X6I6D
GG:6656915

10. Data: 2005-12-07 22:10:32

Od: asdfwew <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> jesli mowisz o "dragach" to inna sprawa, postaraj sie utracic poczucie
> rzeczywistosci jak jestes swiadoma i Oni maja dostep do drzwi twojej
> swiadomosci.

kto oni?

Inteligencja a dyskotekowe laski.
a jak umrę?