Spotkanie PSP - odnowienie wątku

1. Data: 2005-12-05 04:44:45

Temat: Spotkanie PSP - odnowienie wątku
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powtórzę się, żeby treść nie znikła.

Sobota 10 grudnia, Warszawa

W tej chwili znana jest jedna propozycja miejsca
spotkania - Pub "Piwnica" w Centrum [jeżeli zostanie "wybrany" to
lokalizację podam na grupie i ewentualnie na www w środę]. Jeżeli ktoś
ma inne propozycje to zapraszam. Muszę jednak prosić osoby
zainteresowane o deklarację obecności, ze względu na potrzebę rezerwacji
miejsc - bez jaj proszę, bo sprawa jest poważna. Uczestniczyć w
spotkaniu mogą wszyscy użytkownicy [bierni i czynni] grupy psp - kto
jest pewny, że przyjdzie pisze - "na pewno" , kto jest niepewny, że
przyjdzie pisze - "prawdopodobnie" - osoby, które chciałyby przyjśc, ale
nie przyjdą, bo nie mają takich możliwości proszone są o nie rozwijanie
swoich fantazji w tym wątku [;)].

Głowy za nieprzyjście lub zmianę planów nie urwę - gorzej, jak zwali się
tłum osób niezapowiedzianych - charakter lolaku wzkazuje, że część z
nich będzie musiała zająć miejsce na moich kolanach - od razu sobie
zaklepuję jakąś blondynkę. ;)

Na dzień dzisiejszy pewniakami są:

- moja skromna osoba
- PD

Niepewnymi są:

- Amnesiak
- Jbaskab
- PiotrB
- Bluzgacz - ale Bluzgacz musi to potwierdzić, bo coś mi się nie chce
wierzyć, żeby chciał przyjechać na trzy Żywce z krainy Lecha vel
Pyrlandii ;)

Flyer

2. Data: 2005-12-05 17:27:04

Temat: Re: Spotkanie PSP - odnowienie wątku
Od: "PiotrB." <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5 grudnia 2005, Flyer w <dn0gmb$6mr$1@atlantis.news.tpi.pl>
napisał(a):

> [...]

> - Bluzgacz - ale Bluzgacz musi to potwierdzić, bo coś mi się nie chce
> wierzyć, żeby chciał przyjechać na trzy Żywce z krainy Lecha vel

- PiotrB. - prawdopodobnie, 60%

--
PiotrB.

3. Data: 2005-12-05 17:32:02

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <dn0gmb$6mr$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Powtórzę się, żeby treść nie znikła.
>
> Sobota 10 grudnia, Warszawa

I najważniejsze - zgłoszenia obecności do 5 rano w środę - później
rezerwuję i nie mam możliwości zajrzeć na grupę.

Flyer

4. Data: 2005-12-05 19:01:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PiotrB.; <1...@D...pl> :

> 5 grudnia 2005, Flyer w <dn0gmb$6mr$1@atlantis.news.tpi.pl>

> - PiotrB. - prawdopodobnie, 60%

Dla mnie niepewny, ale po lustracji lokalu mam koncepcję, jak tę
niepewność pominąć. ;) Ogólnie - jak sam może wiesz, ten lokal
podzielony jest na mniejsze części mieszczące jeden, dwa stoliki.
Dodatkowo siedzisk nie jest za dużo, więc "zasunięcie" siedziska z
sąsiedniego stolika, przy dużym obłożeniu może być trudne [pomijam
rozmiar "krzeseł"]. Ławy rozwiązywałyby sprawę, ale jest ich kilka i nie
przy wszystkich stolikach [pamiętam stolik, który był chyba w
konfiguracji dwa siedziska vel krzesła i ława]. Toteż, przy obecnym
stanie zgłaszania się spróbuję wziąść coś na pięć osób z ławą -
zmieszczą się i 4 osoby, jak i 6 [gdyby ktoś chciał koniecznie nam
zrobić "niespodziankę"]. Ale niestety margines błędu mam ograniczony.

A namioty na Polach Mokotowskich nadal działają [bodaj że przy
Rokitnickiego]?

Flyer

5. Data: 2005-12-05 19:32:39

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dn22sp$k2j$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A namioty na Polach Mokotowskich nadal działają [bodaj że
> przy
> Rokitnickiego]?

Nie, pliiiz. Tam to do północy nie dojadę :(. Może Harenda?
Albo coś na Starówce?

Amnesiak

6. Data: 2005-12-05 19:47:15

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A namioty na Polach Mokotowskich nadal działają [bodaj że przy
> Rokitnickiego]?

Na Pola Mokotowskie bym się nie nastawiał. W chuj ludzi, karaoke i pełno
ślimaków :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

7. Data: 2005-12-05 21:02:52

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dn25ds$jsk$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Na Pola Mokotowskie bym się nie nastawiał. W chuj ludzi, karaoke i pełno
> ślimaków :)

Tak się pytałem z ciekawości, bo jak na razie nie widzę problemu.

Flyer

8. Data: 2005-12-05 21:02:55

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak; <dn24ko$22t$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:dn22sp$k2j$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie, pliiiz. Tam to do północy nie dojadę :(. Może Harenda?
> Albo coś na Starówce?

Zaraz mnie się coś stanie - to było tylko pytanie. Na Hożą róg
Marszałkowskiej dojedziesz?

Nie jestem knajpiany, więc dlatego zapytywałem o propozycje - pisałem
chyba jasno i wyraźnie, padła propozycja PiotraB - sprawdziłem, a
jedynym jej mankamentem może być wizyta osób niezapowiedzianych. Ciebie
biorę pod uwagę.

Flyer

9. Data: 2005-12-05 22:40:35

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dn2a0c$m27$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zaraz mnie się coś stanie - to było tylko pytanie.

Ogólnie to dobrze Ci idzie :).

> Na Hożą róg
> Marszałkowskiej dojedziesz?

Yes :).

Amnesiak

10. Data: 2005-12-05 22:42:15

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak się pytałem z ciekawości, bo jak na razie nie widzę problemu.

A tak przy okazji, póki jeszcze środa nie nadejszła była. Mógłbyś podać
jakieś dokładniejsze namiary na tą knajpę ? Trzeba jej jakoś szukać, czy
jest widoczna gołym okiem - a jeśli tak to skąd ją widać ? Hoża od
Marszałkowskiej, ale w stronę Moskwy czy Brukseli ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Do czego to wszystko zmierza?
Inteligencja a dyskotekowe laski.