Inteligencja w impasie.

1. Data: 2012-12-02 23:19:39

Temat: Inteligencja w impasie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"(...)Teza Crabtreesa jest jednoznaczna - kto w przeszłości nie korzystał
ze zdolności swojego mózgu, nie miał szans w walce z dzikimi zwierzętami i
nie mógł zapewnić sobie pożywienia. Tylko najbardziej sprytni i
najmądrzejsi mogli przeżyć. Rozwój spowodował, że nawet słabi i mniej
inteligentni są wspierani przez społeczeństwo i bez problemu mogą się w nim
odnaleźć.(...)"

Ba, ponieważ się doskonale "odnajdują", to się i doskonale rozmnażają
produkując rzesze głupków jak oni sami - kiedyś nie mieliby tej szansy
333-)

Sorry, że nie skrócę linka, ale oryginalny jest wiele mówiący dla chętnych
do zajrzenia:
http://menstream.pl/wiadomosci-kariera/badacze-ostrz
egaja-ludzie-sa-coraz-glupsi,0,1197381.html#utm_sour
ce=msp.money.pl&utm_medium=referral&utm_content=Bada
cze%20ostrzegaja.%20Ludzie%20sa%20coraz%20glupsi&utm
_campaign=plotko-polecacz
--
XL no i właśnie także inteligencja jako klasa społeczna wymiera, bo się
nie rozmnaża - rozmnażają się głupki. No czyż nie mówiłam?

2. Data: 2012-12-03 00:39:08

Temat: Re: Inteligencja w impasie.
Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 00:19, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> XL  no i właśnie także inteligencja jako klasa społeczna wymiera, bo się
> nie rozmnaża - rozmnażają się głupki. No czyż nie mówiłam?

Ta ...w afrykańskich plemionach tubylczych ta inteligencja zadziwia
najbardziej niesamowicie, nawet prostej maszyny nie potrafią zbudować
aby sobie pomóc, można paść z wrażenia od tego rodzaju mądrości.

3. Data: 2012-12-03 00:59:17

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 01:39, ???????????? <r...@g...com> wrote:

> [...]
> najbardziej niesamowicie, nawet prostej maszyny nie potrafią zbudować
> aby sobie pomóc, można paść z wrażenia od tego rodzaju mądrości.

Inteligencja wynika ze słabości, nie jest to zbieg okoliczności że
studenci tacy słabowici, bo mózgu to jest "mięsień'' bardzo pokarmo-
żerny, więc mięśniaki i cwaniaki nie są zbyt pojętne, ale siłowo w
naturze sobie poradzą, za to inteligent jako słabszy fizycznie padnie,
tym samym aby przeżyć musi słabość własną przetworzyć by natura mu
służyła, a normy cywilizacyjne chroniły przed mięśniakami. Cała
kultura powstała ze słabości i masz prawo, zachowania odpowiednie,
które chronią ludzi, którzy spokojnie chcą rozważać byt i w nim żyć,
więc nie mogą machać mieczem i cedzić subtelności intelektualne .
Subtelności przetwarzają się w rozwój, bo to zapewnia im byt, czyli im
słabszy tym szybciej się rozwojowo rozwinie w kulturze która chroni
jego słabość.
To powyżej to doprowadzona do absurdu błędna koncepcja silniejszy
wygrywa i tak dzikusy są superinteligentni i męśno-wieprze, a słabi
głupi, chociaż to oni wytworzyli chroniącą ich kulturę i rozwój
cywilizacji.

4. Data: 2012-12-03 05:21:59

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> XL no i właśnie także inteligencja jako klasa społeczna wymiera, bo się
> nie rozmnaża - rozmnażają się głupki. No czyż nie mówiłam?

I tak, i nie tak:-)))
Twój wniosek jest szalenie...europocentryczny. Nie jesteśmy już pępkiem
świata. Czy tak jest np w Chinach? No chyba nie. A same Chiny są bardziej
ludne od całej Europy, Kanady, USA i Australii razem wziętych.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

5. Data: 2012-12-03 10:04:49

Od: Maciejko <"Maciej Wroniak"@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Sorry, że nie skrócę linka, ale oryginalny jest wiele mówiący dla chętnych
> do zajrzenia:
> http://menstream.pl/wiadomosci-kariera/badacze-ostrz
egaja-ludzie-sa-coraz-glupsi,

Kto by sie takim drobiazgiem przejmowal,glupoty nie widac, bardziej
przerazajace jest ze w/g ostatnich badan fiuty maleja.

6. Data: 2012-12-03 12:33:46

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 03 Dec 2012 03:04:49 -0700, Maciejko wrote:

egaja-ludzie-sa-coraz-glupsi,

> Kto by sie takim drobiazgiem przejmowal,glupoty nie widac, bardziej
> przerazajace jest ze w/g ostatnich badan fiuty maleja.

I jądra! My mężczyźni... Giniemy! G i n i e m y ! Aaaaaa! 8-]

Drogie panie: do zobaczenia kiedyś, w innym życiu... Cześć! ;-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

7. Data: 2012-12-03 13:00:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Dec 2012 16:39:08 -0800 (PST), ???????????? napisał(a):

> [...]
> najbardziej niesamowicie, nawet prostej maszyny nie potrafią zbudować
> aby sobie pomóc, można paść z wrażenia od tego rodzaju mądrości.

To idź mieszkać do dżungli i spróbuj tam przetrwać ze swoją inteligencją...
(by XL)

8. Data: 2012-12-03 13:07:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Dec 2012 06:21:59 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> świata. Czy tak jest np w Chinach? No chyba nie. A same Chiny są bardziej
> ludne od całej Europy, Kanady, USA i Australii razem wziętych.

No, ludne. Bo tam siły biologiczne społeczeństwa są mobilizowane przez
warunki - najwyższy przyrost naturalny jest (ZAWSZE i WSZĘDZIE) wtedy, gdy
warunki najgorsze, kiedy jedyny mechanizm to czysta biologia, w której nie
chodzi o jakość, tylko o ilość, czyli o przetrwanie populacji.

(by XL)

9. Data: 2012-12-03 13:07:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 03 Dec 2012 03:04:49 -0700, Maciejko napisał(a):

egaja-ludzie-sa-coraz-glupsi,

> Kto by sie takim drobiazgiem przejmowal,glupoty nie widac, bardziej
> przerazajace jest ze w/g ostatnich badan fiuty maleja.

Bardziej ilość plemników.
(by XL)

10. Data: 2012-12-03 14:45:28

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 14:00, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> To idź mieszkać do dżungli i spróbuj tam przetrwać ze swoją inteligencją...
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Po to jest inteligencja żebym nie musiał żyć w dzungii, wystarczy po
buraczkach popatrzeć jacy" inteligentni"

Dobranoc :)
Co się dzieje z psychiatrią w tym kraju?
Co się stanie z "Naszą Szkapą"?
help .No money and alone
Official Director's Cut version of Mugler Fall 2011 Women's Fashion Show with Lady Gaga test. you're a bad lover?