Inteligentne mieszaknie w bloku z płyty ?

21. Data: 2013-09-06 20:04:38

Temat: Re: Inteligentne mieszaknie w bloku z p?yty ?
Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06-09-2013 18:29, BQB pisze:
> A co to dopiero będzie, jak aż dwa filmy z Blueray będzie trzeba
> przesłać przez wifi - bo dzieci oglądają coś innego, a my coś innego?

Wy się zajmiecie robieniem kolejnych dzieci, jak prezydent przykazał.
Ew. jakiś spacer? Do kina, choćby.

Wchodzą telewizory Ultra HD, wchodzi kabel HDMI 2.0, a mnie do szczęścia
wciąż wystarcza Internet. :)

Naturalnie routery portów ETH się szybko nie pozbędą, więc zawsze jakiś
jeden kabelek można sobie pociągnąć, ale robienie całej sieci kabli, to
już jest bezsens. W każdym razie ja czekam już tylko na bezprzewodowe
230 V. :]

--
?(??_?)? ? ???
???$ ?? ?????$

22. Data: 2013-09-06 21:02:20

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 6 września 2013 18:29:24 UTC+2 użytkownik BQB napisał:

> Skoro mówisz, że kabel zbyteczny, to dlaczego masz dysk sieciowy

Bo Zyxel nsa310 nie ma wifi.
Stoi sobie koło routera podpięty 20cm kablem.

>W/g Ciebie kabel to ZUŁO ;-)

C to jest ZUŁo?

23. Data: 2013-09-06 21:20:47

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-06 21:02, Kris pisze:

> Bo Zyxel nsa310 nie ma wifi.
> Stoi sobie koło routera podpięty 20cm kablem.

> C to jest ZUŁo?

To jest to samo co zwykłe zło, tylko wypowiedziane przez szaleńca nieco
przeciągnięte i po wypowiedzeniu następuje śmiech podczas błyskawic w
tle ;-)

24. Data: 2013-09-30 14:06:07

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris <k...@g...com> napisał(a):

>przeszkadzaja
>
>Ciekwai mnie w czym lepszy? W plątaniu sie pomiędzy nogami itp.
>Teraz WIFI spokojnie wystarcza do domowych zastosowań.
>Można płynnie oglądac filmy grac w gry, słuchac muzyki io co tam ktoś jeszcze
wymysli

Pisalem, ze schowany a nie poplatany.
Kabel jest mniej podatny na zaklocenia, pozwala na predkosci niedostepne
w praktyce dla WiFi oraz jest bezpieczniejszy - to miedzy innymi dlatego w firmach
nadal sie
robi okablowanie strukturalne a nie pokrywa budynek zasiegiem WiFi.

A okablowanie w domu pozwoli ci chodziazby na dowolne umiejscowienie w mieszkaniu
twojego
ulubionego routera WiFi albo kulturalne przeciagniecie netu od providera z klatki
schodowej.
Nie mowiac juz o tym, ze taki kabel mozna wykorzystac do wielu innych rzeczy -
chociazby
zastapieniu skretka w scianie kabli HDMI.

25. Data: 2013-11-06 10:48:58

Temat: Re: Inteligentne mieszaknie w bloku z płyty ?
Od: "Old Green :)" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <5222fdf1$0$1270$65785112@news.neostrada.pl> Ewa napisal(a):

> Pomysł pewnie dobry, ale nierealny.
> Różnica w cenie między nowym mieszkaniem, nawet na rynku
> wtórnym, ale nie w wielkiej płycie, a obecnie posiadanym
> jest dla mnie nie do przeskoczenia. Kredytu nie dostanę.

:)

poszukać partnera do remontu lub zmiany mieszkania na "rozwojowe" ;) ???

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
gg1100100111000000111010

Dom 200 metrów - koszty ogrzania
co na podłogę balkonu
Malowanie tapet
Wentylator łazienkowy z czujnikiem wilgoci - ma ktoś?
Drzwi suwane do garderoby na panele czy posadzkę?