Interesujacy przypadek... jedyny w swoim rodzaju

1. Data: 2000-01-15 13:43:07

Temat: Re: Interesujacy przypadek-bezposrednio do Michala Kulczyckiego
Od: r...@d...uni.wroc.pl (Ronan) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jan 2000 15:51:31 GMT, "Lukasz" <l...@l...pl> wrote:

>[...](p...@f...polbox.com lub>p...@u...gda.pl) Monika

Napisałem odpowiedź Tobie wczoraj i chciałem ją wysłać pocztą, ale padł mi
serwer więc poszła na grupę (bez zmian, co głupio wygląda) .

1. Data: 2000-01-16 13:08:02

Temat: Odp: B.F Skinner napisal w 1974
Od: "Esqulap" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lukasz <l...@l...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał
:gHHf4.23521$X...@n...tpnet.pl...
> "Mala czesc wszechswiata znajduje sie wewnatrz ciala kazdej zywej istoty.
> Nie ma jednak zadnego powodu zeby nazywac ja dusza tylko dlatego, ze jest
> wewnatrz nas"
>
> I co wy na to
> Monika

Rozpiszmy konkurs na nazwę konkurencyjną.
Dobrze, że nie ma już żalazek na duszę, bo też trzeba byłoby zmieniać :-)

Esqulap
***Niszcz feminazizm***

Spostrzeganie
Pytanie