Re: Do kobiet...

1. Data: 1999-12-28 09:33:08

Temat: Re: Do kobiet...
Od: "Majkel" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Albo pedzisz za jakimis super-nogami i wolasz :" przepraszam, chyba
>wlasnie cos zgubilas" machajac wczesnie przygotowanym kolczykiem, apaszka,
>paskiem....W ostatecznosci mozesz machac 100-zlotowka, ale to
>niebezpieczenstwo, ze powie "aaaaa, tak, to moje....."

Sczególnie pod Mariottem - na pewno poskutkuje :))

1. Data: 1999-12-29 18:39:11

Od: "bozenakp" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Majkel napisał(a) w wiadomości: <84an3k$5kv$1@sunsite.icm.edu.pl>...

>Albo pedzisz za jakimis super-nogami i wolasz :" przepraszam, >Sczególnie
pod Mariottem - na pewno poskutkuje :))

Pod Mariottem trzeba machac chyba kilkoma setkami :-) !
A chyba ma dosc wyobrazni, zeby nie biegac "za nogami" pod warszawskimi
hotelami......
Pozdr.
Bozena.

PILNE!! Szukam pracy z filozofii