do Andrzeja Glowackiego

31. Data: 2003-01-11 01:03:29

Temat: Re: Wniosek do naczelnej izby lekarskiej
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarkBarnes wrote:

> Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A coz to znowu za oszolomiony wielbiciel donosu??????,

To nie jest donos, a proba uzdrowienia sytuacji.
Sami lekarze chca udzielac porad przez internet na grupie
medycyna i potrzebuja wsparcia izby, aby czynic to jawnie.
Dotychczas sie ukrywaja za nickami, bo nie wiedza czy takie porady sa
legalne.

Wnioek dotyczy wszystkich a nie kogos indywidualnie
i dobrze by bylo aby wszyscy lekarze, udzielajacy porad przez internet,
zarejestrowali sie w izbie, podali swoje dane, adres e-mai, numer
telefonu, aby te porady byly wiarygodne ,
formalne, wraz z odpowiedzialnoscia za nastepstwa tych porad.

Taki jwest trend i tego sie nie da uniknac, ze udzielanie porad przez
internet na caly kraj, zagranice, jest bardzo intratnym zajeciem, gdyz
bez ruszania sie z domu, mozna dziennie obsluzyc kilkudziesieciu
pacjentow.

kolejny post gdzies
> tam wysyla?????,

Nie gdzie ale do Naczelnej Izby Lekarskiej.
Jest ona wlasciwa aby zdefiniowac porade medyczna przez internet.

a to mu telbank sie nie podoba, potem jakies brednie o
> obowiazkach,

Sam mowisz brednie.
Wymagane jest okreslenie statusu porady medycznej, udzielanej przez
internet i okreslenie jej formy i zobowiazania udzielajacego do
podpisania sie imieniem i nazwiskim.
To jest przeciez standard na swiecie.

Sprawa elbanku dotyczy Japonczyka, ktory wystepowal w 3 osobach, z 3
adresami e-mail, dzialajac z tego samego miejsca.
Podalem naglowki i mozna sprawdzic.

Co ma wspolnego Telbank, NBP z medycyna i poradami medycznymi, nadal nie
wiem.

> chory czy troll?

spadal trollu z glupkowatym tekstem.
Prawo o wykonywaniu zawodu lekarza jest okreslone ustawa i skoro ktos
udziela porad na grupie dyskusyjnej, to wykonuje zawod lekarza, a skoro
tak, to ustawa okresla forme porad udzielanych za posrednictwem
internetu.
W zadnym przypadku taka porada nie moze byc anonimowa.

Cos ci jeszcze dolega, czy juz sie uspokoiles ?

Jacek

32. Data: 2003-01-11 07:35:01

Temat: Re: Wniosek do naczelnej izby lekarskiej o imienne ujawnienie sie lekarzy na grupie pl.sci.medycyna
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

casus wrote:

> Natomiast na kazdym spoczywa obowiazek udzielania pomocy - bezplatnie !!! To
> sie nazywa powolanie i ma zwiazek z kodeksem etyki zawodowej.

Casus czy pracujesz za darmo ?????? jako woluntariusz ???
Obowiązek udzielenia pomocy w stanach zagrożenia życia jest
bezdyskusyjny ale za porady lekarskiej MOŻESZ udzielic bezplatnie a nie
MUSISZ.

Vlad

33. Data: 2003-01-11 07:54:16

Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale za porady lekarskiej MOŻESZ udzielic bezplatnie a nie
> MUSISZ.
>
> Vlad

Wlasnie - MOGE. I dlatego tylko i wylacznie moja sprawa jest, czy to robie
za darmo czy za pieniadze. Osoba, ktore odpowiadalem tego jakby nie rozumie
i stale mi sugeruje cos w stylu MUSISZ, NALEZY....itd. Ale juz nie mam
zamiaru wchodzic w polemike
pozdrawiam
casus

34. Data: 2003-01-11 09:47:28

Temat: Re: do Andrzeja Glowackiego
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ANDRZEJU! Chodzi nam o to, zebys zszedl z piedestalu
> niekwestionowanego (w swoim wyobrazeniu) lidera na pozycję regularnego
> czlonka grupy. Wtedy Twa obecnosc tutaj bedzie nieoceniona!
> Przestan sie wrescie SZAROGESIC...
>
> Serdecznie pozdrawiam
> Janusz ('Hoody' na necie)

Oto wypowiedz debila.

35. Data: 2003-01-11 09:52:53

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Andrzeju. W Polsce poradnictwem medycznym zajmują sie ludzie z
> wykształceniem medycznym
ha ha ha

36. Data: 2003-01-11 11:51:22

Temat: Re: Naruszanie praw obywatelskich na grupie medycyna - Re: do Andrzeja Glowackiego
Od: Michał Cieślicki <yoshi@expierd_jest_gupi.pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

> Zatem kopia zostaje wyslana pod te adresy:
>
> Tomasz R, Surmacz <t...@i...pwr.wroc.pl>
>
> s...@h...org <s...@h...org>

Jednak to napiszę:

Jesteś debilem. Jesteś wielkim debilem. Przeszkadzasz ludziom na tej
grupie. Idź sobie stąd trolu. Znamy twój adres. Wiemy, gdzie jest twoja
centrala telefoniczna. Wiemy z jakiego routera korzystasz i wiemy, że z
grup binarnych ściągasz zdjęcia małych chłopców. Co więcej, znamy błedy
w twoim routerze i już wiemy, co masz na dysku. Twoja korespondencja
(e-mail) też jest żałosna. Stwierdziliśmy, że nie będziemy niczego
kasować na Twoim dysku, bo po co w sumie. Ale teraz przeginasz. Znowu. W
takim razie "Organizacja Internet Wolny od Expierda - JIHAD" będzie
musiała przedsięwziąść pewne kroki. Już przekupiliśmy jednego z monterów
firmy, z usług której korzystasz. Pozostaje jeszcze wysłanie specjalnego
pakietu ICMP, który spali Twój router. Naprawdę tego chcesz?

PS: Sądny dzień się zbliża. Albo nauczysz się z kulturą korzystać z
internetu, albo będziesz się musiał z nim porzegnać.

--
Ogólnopolska Akcja SIO: powiedz "NIE" szumowi informacyjnemu golfmastera.
http://krzynio.hakore.com/czywiesz.jpg <- Read ESR HOWTO for some details

37. Data: 2003-01-11 11:54:24

Od: Michał Cieślicki <yoshi@expierd_jest_gupi.pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

> Jezeli jestes lekarzem, to musisz sie ujawnic i podpisywac imiennie.
> Taki obowiazek wynika z prawa o wykonywaniu zawodu lekarza.

Bzdura.

> Jezeli natomiast nie ujawnisz sie jako lekarz, to mozesz zostac uznany,
> za osobe podajaca sie za lekarza, jakkolwiek nia nie jest.

Bzdura.

> Ustawa nie przewiduje przypadku, gdy lekarz udziela publicznych porad i
> ukrywa swoja tozsamosc.

Bzdura.

> Reklamujesz okulary do komputera, reklamujesz sztuczne lzy.
> Musisz sie okreslic, czy jestes handlowcm, czy lekarzem, czy studentem
> medycyny
> i kazdorazowo podpisywac sie imiennie,
> aby twoje porady nie byly szkodliwe i nie wprowadzaly w blad.

Weź się kretynie podpisuj imiennie, czyli Dariusz Sławiec dopisz sobie
we from,

> Dlatego kopia zostaje wyslana do Naczelnej Izby Lekarskiej,

Mhmm... Jakoś do mnie nie dotarła. Może pomyliłeś adresy?

[ciach brednie]

Jesteś chorym człowiekiem. Będziemy musieli wysłać do Sosnowca kogoś z
palnikiem i łańcuchami.

38. Data: 2003-01-11 16:38:48

Temat: Internet Abuse - Naruszanie praw obywatelskich na grupie medycyna
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zarzad Telekomunikacji Polskiej SA
Pan Tomasz Kielb

Zespol Abuse TPSA

Zespol Abuse TPI

Pan Tomasz Surmacz,
administrator polskiego usenetu

Biuro Obslugi Klientow Onet SA

Dotyczy waszego klienta:

Wasz klient, w cytowanym ponizej poscie,
informuje ze naruszyl tajemnice korespondencji e-mail
i zna tresc mojej prywatnej korespondencji,
informuje ze dziala w grupie,
potwierdza wlamanie sie na moj komputer,
informuje o przekupieniu montera z uslug firmy, z ktorej korzystam ( a
korzystam z TPSA),
informuje o przygotowaniach do spalenia routera bedacego wlasnoscia
Telekomunikacji Polskiej SA,
informuje, ze jest czlonkiem organizacji "Organizacja Internet Wolny od
Expierda - JIHAD"

Czy Telekomunikacja Polska nie moze , nie potrafi, zobowiazac swoich
klientow, uzytkownikow internetu, do przestrzegania obowiazujacego w
Polsce prawa, zasad korzystania z internetu i zasad Netykiety,
aby sie powstrzymywali od wysylania na grupy dyskusyjne chamskich
odpowiedzi.

W zadnym kraju europejskim, nie ma tak wielu zdarzen Internet Abuse
jak
w polskim usenecie.

Jest grupa pl.sci.medycyna, i co tutaj robi osoba, wysylajaca te
obrazliwe, chamskie teksty, informujaca o wlamaniach , o dzialaniu w
zorganizowanej grupie.
Gdy zakladalem konto pocztowe w ONET SA, uzyskalem zapewnienie, ze
poufnosc korespondencji jest gwarantowana, a dzisiaj internetowy abuser
mnie informuje, ze moja prywatna korespondencje e-mail czyta.
Jak to jest mozliwe ?
Albo czyta w firmie Onet SA, albo w Telekomunikacji Polskiej SA.

I skoro czyta moja prywatna korespondencje, to tak samo zagrozona jest
korespondencja elektroniczna kazdej osoby, takze pacjentow, lekarzy i
kazdej osoby korzystajacej z internetu.
A zatem dla dobra wszystkich, konieczne jest okreslenie standardu
udzielania porad medycznych droga elektroniczna i metod unikania
podszywania sie pod inne osoby, udawania lekarzy przez nie-lekarzy.

Czyli przyjecie standardu obowiazujacego w Unii Europejskiej.

Bez bezpiecznego internetu, panstwo ponosi wielkie straty gospodarcze,
gdyz biznesy obawiaja sie
prowadzic transakcje droga elektroniczna,
gielda przezywa wielka besse, poniewaz transakcje i korespondencja
elektroniczna z bankami, biurami maklerskimi, jak widac z ponizszego
przykladu, nie jest bezpieczna.

Tematy na grupie pl.sci.medycyna byly konkretne, dyskusja merytoryczna
dotyczy bezpiecznej
formy
udzielania porad medycznych przez internet i grupy dyskusyjnej
pl.sci.medycyna,
metod identyfikacji lekarzy,
metod identyfikacji osob podszywajacych sie pod lekarzy
i standardow prawa o wykonywaniu zawodu lekarza, okreslonych przez
Naczelna Izbe Lekarska.

Temat jest wysoce specjalistyczny, zostal rozwiazany w UE, w
Stanach,
Kanadzie i nie ma powodu, aby ktokolwiek osmielal sie chamsko
przeszkadzac w omowieniu tego tematu w Polsce, na grupie
dyskusyjnej
pl.sci.medycyna.

I oczekuje ze Telekomunikacja Polska SA,
podejmie dzialania, aby wasz klient wszystkich publicznie przeprosil
i zobowiazal sie do korzystania z internetu zgodnie z obowiazujacym
regulaminem.
Aby powstrzymal sie od przekupywania monterow, wlaman na serwer, od
czytania mojej prywatnej
korespondencji e-mail ...
Cyli oczekuje powrotu do normalnosci, standardu demokracji 21 wieku,
demokracji europejskiej
i zobowiazania klientow TPSA do powstrzymania sie od naruszania praw
obywatelskich,
naruszania moich dobr osobistych.

Nie jest to pierwszy wybuch agresji tej osoby, agresji i chamstwa na
grupie pl.sci.medycyna,
i poprzednie byly zglaszane do Abuse TPSA, ale jak widac, zadnej
reakcji.

Jacek

From:
Michał Cieślicki <yoshi@expierd_jest_gupi.pl>
Newsgroups:
pl.sci.medycyna
Re: Naruszanie praw obywatelskich na grupie
medycyna - Re: do Andrzeja Glowackiego
Date:
Sat, 11 Jan 2003 11:51:22 +0000 (UTC)
8bit
> [...]

--
Ogólnopolska Akcja SIO: powiedz "NIE" szumowi informacyjnemu
< <|
Michał Cieślicki | BOFH# 264799 | GG: 3429916 | OS:
w3.pld.org.pl

################

Drugi post internetowego abusera,
jako odpowiedz na moj post dotyczacy naruszania moich praw autorskich w
internecie przez uzytkownika Raf256.

# 2
###############################
Re:
Date:
Sat, 11 Jan 2003 11:39:27 +0000 (UTC)
From:
Michał Cieślicki <yoshi@expierd_jest_gupi.pl>
Newsgroups:
pl.sci.medycyna

begin http://www.oe.it-faq.pl
Rafal 'Raf256' Maj <r...@r...com> quotation:

> Super, zawsze chciałem osobiście poznać komandosów z GROMu, czekam
> niecierpliwością.

Nie no... To już jest przesada. My, ludzie z Organizacji "Internet
Wolny
od Expiera" będziemy musieli wziąść sprawy w swoje ręce.

JIHAD !!!!

--

##############

39. Data: 2003-01-11 17:00:06

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Moje dane też poślij - dobrze.
A żebyś miał podstawy, to uroczyście ogłaszam, że Expierd, czyli Dariusz
Sławiec z Sosnowca to największy Arcybłazen Usenetu i ez aequo z
Wiesiuniem DUREŃ USENETU.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

40. Data: 2003-01-11 17:03:12

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Cieślicki wrote:

> begin http://www.oe.it-faq.pl
> Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

> Bzdura.
To nie jest bzdura.
Ustawa nie przewiduje anonimowego wykonywania zawodu lekarza.
Wymaga rejestracji i identyfikacji.
Internet i usenet, jak zostalo to udokumntowane i udowodnione,
umozliwia podszywanie sie pod inne osoby, a zatem ktos moze sie
podszywac pod lekarza i udawac na grupie lekarza i udzielac na grupie
pl.sci.medycyna porad medycznych jako lekarz, faktyzznie nie bedac
lekarzem.

Aby takim praktykom zapobiec, nalezy zapewnic ochrone wszystkim stronom,
tak lekarzom, jak i pacjentom, dyskutantom.

Jedynie Naczelna Izba Lekarska jest zatem wlasciwa dla okreslenia
standardow bezpieczenstwa i jej przestrzegania.

Jedna z bezpiecznych form identyfikacji bylaby rejestracja lekarzy
zamierzajacych prowadzic praktyke lekarska za posrednictwem internetu i
usenetu, i rejestracja adresu e-mail i innych znakow identyfikujacych,
aby uniknac mozliwosci podszywania sie innych osob pod ich
korespondencje.
Stanardem jest tutaj podpis elektroniczny.

> Bzdura.
To nie jest bzdura, a obowiazujacy standard.
Ustawa nie przewiduje anonimowego udzielania porad medycznych.

> Bzdura.
Obowiazujace prawo.

> Weź się kretynie podpisuj imiennie, czyli xxxxxxxxxxxx dopisz sobie
> we from,
(naruszenie Ustawy o Ochronie Danych Osobowych przez klienta TPSA)
Na grupie pl.sci.medycyna nie udzielam porad medycznych, a zatem nie
jestem do tego ustawowo zobowiazany

> Mhmm... Jakoś do mnie nie dotarła. Może pomyliłeś adresy?

Czy Naczelna Izba Lekarska moze zweryfikowac, czy przedpiszca, uzywajacy
adresu e-mail:
From:
Michał Cieślicki <yoshi@expierd_jest_gupi.pl>

jest uprawniony do czytania korespondencji kierowanej do Naczelnej Izby
Lekarskiej
na adres:
s...@h...org, podany na stronie glownej NIL ?

> [ciach brednie]
Prawo wykonywania zawodu lekarza to nie sa brednie,
prosze nikogo nie obrazac.

Jacek

dziwne dolegliwości
ziolka