Internet-Apteka?

1. Data: 2004-05-15 16:51:36

Temat: Internet-Apteka?
Od: "Holger Fu" <h...@h...ocm> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy ktos zna apteke w internet, gdzie
mozna zamowic lekarstwa do niemiec?

Przepraszam moj zly polski, ale ja nie mieszkam
w polsce od 20 lat.

Dzienkuje za odpowiez.

2. Data: 2004-05-15 17:02:30

Temat: Re: Internet-Apteka?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie czy ktos zna apteke w internet, gdzie
> mozna zamowic lekarstwa do niemiec?

a co w niemczech nie ma aptek?
p.>

3. Data: 2004-05-15 17:11:14

Od: "Mazik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co w niemczech nie ma aptek?
> p.>

bardzo konkretna odpowiedz! a zamiast pomagac zasmiecamy... to nie
zlosliwosc z mojej strony.

4. Data: 2004-05-15 17:51:32

Od: "Holger Fu" <h...@h...ocm> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> schrieb ...
> a co w niemczech nie ma aptek?

Tak, sa apteki. Ale ceny od lek sa wysokie.

Jakby to tobie wytlumaczyc...

Jesli w polsce zostana podniesione ceny lek
na niveau od EU a polskie zarobki zostana
takie same, to bedziesz na jedna paczke
tabletek od bolu glowy jeden tydzien pracowal.

5. Data: 2004-05-15 19:02:11

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo konkretna odpowiedz! a zamiast pomagac zasmiecamy... to nie
> zlosliwosc z mojej strony.
>
> nie zauważyłam aby twoja odpowiedz cos wniosła do tego wątku i pomoga ,to
nie ejst złośliwosc z mojej strony
p.

6. Data: 2004-05-15 19:03:28

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, sa apteki. Ale ceny od lek sa wysokie.

siedzisz tam 20 lat a nie stac cie na leki?
moze trzeba wrócic?
p.>

7. Data: 2004-05-15 19:44:15

Od: "Holger Fu" <h...@h...ocm> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> schrieb ...

> siedzisz tam 20 lat a nie stac cie na leki?
> moze trzeba wrócic?

stac na leki. Ale czemo placic wiecej jezli idzie
mniej?

tego roku zmienilo sie prawo. niekture leki musza
byc spzedawane do 250 % drozej niz w ostatnim
roku. poco wciskac pieniondze w dupy od durni
w parlamentu.

8. Data: 2004-05-15 19:50:15

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Holger Fu napisał:
> stac na leki. Ale czemo placic wiecej jezli idzie
> mniej?

jak mozna sprzedawac lekarstwa przez internet? Co z realizacją recepty?
Przecież tak na odległość nie da sie zweryfikować recepty..

--
best regards,
scream (at)w.pl

9. Data: 2004-05-15 20:09:13

Od: "Holger Fu" <h...@h...ocm> szukaj wiadomości tego autora

"scream" <s...@...pl> schrieb im Newsbeitrag

> jak mozna sprzedawac lekarstwa przez internet? Co z realizacją recepty?
> Przecież tak na odległość nie da sie zweryfikować recepty..

tutaj tak to funktionuje. istnieje jedna glowna aptaka niemiecka i pare
mniejszej aptek gdzie mozna zamowic leki pzez internet. recepta
musi byc pszyslana pzez poczte albo fax.

albo zamowienia sa tez mozliwe od docmorris. to jest apteka w .NL

roznicy nie ma, bo ceny sa identyczne nawed w normalnej aptece.

10. Data: 2004-05-16 07:59:21

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: 2...@u...de ,
której nadawcą było Holger Fu <h...@h...ocm> zostało napisane:

> Mam pytanie czy ktos zna apteke w internet, gdzie
> mozna zamowic lekarstwa do niemiec?
>
> Przepraszam moj zly polski, ale ja nie mieszkam
> w polsce od 20 lat.

niestety wg nowego prawa farmaceutycznego handel lekami na odleglosc (w tym
tez prowadzenie apteki internetowej) jest zabronione. niestety, bo jeszcze
do niedawna mozna bylo handlowac tak lekami otc i ziolami. szkoda ze tak sie
stało, tlumaczono to 'dobrem pacjenta' ale mysle ze skoro stacje benzynowe
moga sprzedawac leki otc, a apteki (przez internet) nie - to to jest juz
troche pokrecone.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

B12 a komórki rakowe????
Rehabilitacja po zerwaniu wiazadla barku (II stopien)
Zlamanie kregoslupa
oko
blizny