[emergency] KRTAN !

1. Data: 2004-05-15 17:53:13

Temat: [emergency] KRTAN !
Od: "Hesia " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sos!

wczoraj jakas infekcja przeziebieniowa mnie dopadla a dzis stracilam glos!
jak sobie domowo pomoc szybko i skutecznie! do piatku musze byc w wysmienitej
kondycji.

Hesia
[WRO-tka]

2. Data: 2004-05-15 20:02:11

Temat: Re: [emergency] KRTAN !
Od: "Gosia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> wczoraj jakas infekcja przeziebieniowa mnie dopadla a dzis stracilam glos!
> jak sobie domowo pomoc szybko i skutecznie! do piatku musze byc w

Z krtania nie ma zartow radze isc do lekarza! I prosze nie mowic tylko
szeptac, poniewaz podczas mowienia mozna uszkodzic sobie struny glosowe
bedac w takim stanie.

Internet-Apteka?
B12 a komórki rakowe????
Rehabilitacja po zerwaniu wiazadla barku (II stopien)
Zlamanie kregoslupa
oko