Intruz zjada sciane

1. Data: 2006-06-29 13:06:14

Temat: Intruz zjada sciane
Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Pare watkow wczesniej bylo o fretce i stad nasunelo mi sie pytanie.
Ostatniej zimy wprowadzilo sie do domu cos i chroboce w scianie. Dom jest
drewniany. Odglos dochodzi z sufitu w lazience i przypomina gryzienie
drewna. To cos wypluwa rowniez spore ilosci welny mineralnej z ocieplenia w
scianie, tak wiec wczesniej zapewnie dzialalo w scianie pionowej. Tak 'na
sluch' moze to byc zwierzak wielkosci fretki wlasnie, np. jakis tchorz (?)
Zwiazek ze sprawa moze miec znikniecie sporej ilosci orzechow wloskich ze
strychu. Interesuje mnie skuteczna metoda eliminacji intruza, nie wylaczajac
dekapitacji - tzn. jakis slopiec w domu by sie znalazl.

--
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Z.

2. Data: 2006-06-29 15:25:41

Temat: Re: Intruz zjada sciane
Od: "pawelcio" <pawel.h@_usun_to_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e80j8g$p7l$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
wylaczajac
> dekapitacji - tzn. jakis slopiec w domu by sie znalazl.

Zostaw mu wiecej orzechów, to nie będzie żarł pianki ani drewna. Sera
żółtego też możesz skroić.

3. Data: 2006-06-29 15:36:49

Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pawelcio" <pawel.h@_usun_to_.pl> napisał w wiadomości

> Zostaw mu wiecej orzechów, to nie będzie żarł pianki ani drewna. Sera
> żółtego też możesz skroić.

ementaler czy edamski

__________
BTW, moj poprzedni post jest 100% powazny i oczekiwalbym tez takich
odpowiedzi.

Z.

4. Data: 2006-06-30 13:01:22

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sluch' moze to byc zwierzak wielkosci fretki wlasnie, np. jakis tchorz (?)

Jeśli nie jesteś pewien wielkości intruza, to równie dobrze może to być b.
groźny szkodnik, niszczący drewno - spuszczel pospolity:
http://www.szkielet.com.pl/ochrona.php?show=spuszcze
l Jego larwa wydaje
odgłosy gryzienia właśnie, całkiem głośne, zwłaszcza nocą.
Niestety, nasz dom wybrał sobie ten gatunek mało sympatyczny i mamy niemały
problem. :-( Obyś Ty miał jedynie fretkę czy innego tchórza.
Iwona

5. Data: 2006-07-01 11:27:17

Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wylaczajac
> dekapitacji - tzn. jakis slopiec w domu by sie znalazl.

nastaw jakąś pułapkę- dużą na myszy czy coś
Nie sądzę by spuszczel zeżarł orzechy....

Piotrek

6. Data: 2006-07-01 13:25:50

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> ementaler czy edamski

Ementaler.... jest tylko ryzyko że wtedy sprowadzi całą rodzinę ;)))
A żeby jej nie sprowadził to połóż ten ser na dużej pułapce na szczury....
Choć osobiście mam jakąś wrodzoną niechęć do mordowania zwierzątek
to kiedyś musiałem w ten sposób pozbyć się miłych skądinąd myszy...

7. Data: 2006-07-01 19:20:35

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:e80j8g$p7l$1@inews.gazeta.pl...

> Nie sądzę by spuszczel zeżarł orzechy....

Ja też nie. Jednak zniknięcie orzechów jest sprawą nader tajemniczą i
niewyjaśnioną. Może żona zjadła? ;-)
Iwona

czym pomalować dach
[spam] Okna skrzynkowe oddam tanio
szukam płytki scienne imtujace skale do lazienki
projekt Zacisze II - mgprojekt.com.pl
gres kamien w przedpokoju