J23 ZGLOS SIE !!!

1. Data: 2000-04-28 18:53:38

Temat: J23 ZGLOS SIE !!!
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie badz taka chetera i wyjasnij mi wreszcie ta Cyceronska maksyme :-)))

TU BEDZIE GROZBA wiec pomysl, czy warto dalej czytac !!!

Jezeli mi tego nie wyjasnisz, to z calego serca zycze CI abys trafila w reca
takiego chlopa jak JA !!! Badz pewna, ze taki naluczy CIE bardziej
spolegliwego i ludzkiego zachowania !!! Oczywiescie bez przemocy fizycznej,
ale za to z calym wachlarzem innych sil przemawiajacych do wnetrza czlowieka
!!!

KOBIETY LAGODNE SA I WYROZUMIALE.............PODOBNO !!!

USMIECHNIJ SIE

JUTRO ZNOW BEDZIE SLONCE !!!

TRABUL

1. Data: 2000-04-28 19:23:17

Temat: Odp: J23 ZGLOS SIE !!!
Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TRABUL <9...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:S6lO4.5900$O...@n...tpnet.pl...
> Nie badz taka chetera i wyjasnij mi wreszcie ta Cyceronska maksyme :-)))
>
> TU BEDZIE GROZBA wiec pomysl, czy warto dalej czytac !!!
>

> TRABUL
.............he, he nastepny wirtualny lowelas ;-))....Panowie na mily Bog
... litosci...
Buzka

1. Data: 2000-04-28 19:31:38

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xantrix <6...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3909e446$...@n...astercity.net...
TRABUL wrote:

> .............he, he nastepny wirtualny lowelas ;-))....Panowie na mily Bog
> ... litosci..

Gdybys byl PANEM.............to bys wiedzial o co chodzi, i nie wcinal sie
miedzy wodke a zakaske !!!

TRABUL

1. Data: 2000-04-28 20:38:10

Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TRABUL <9...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:S6lO4.5900$O...@n...tpnet.pl...

> Nie badz taka chetera i wyjasnij mi wreszcie ta Cyceronska maksyme :-)))

OK, "chetera" nie bede, ale hetera byc nikt mi nie zabroni ;))) Ponoc juz
nia jestem..... hahahahaha (zasmiala sie szyderczo a usmieszek wyzszosci
zawital na jej twarzy ;)
--
Pozdrawiam BEZ IRONII OCZYWISCIE
j23

"Consuetudo est altera natura" (Cycero) - i zadnych ulatwien :))

1. Data: 2000-04-29 00:52:28

Temat: Re: J23 ZGLOS SIE !!!
Od: Ronan <r...@d...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Apr 2000 18:53:38 GMT, "TRABUL" <9...@p...onet.pl> wrote:

>Nie badz taka chetera i wyjasnij mi wreszcie ta Cyceronska maksyme :-)))

"Consuetudo est altera natura" - niech sobie przypomnę co bywa drugą
naturą...

1. Data: 2000-04-29 06:06:12

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik j23 <j...@a...phils.uj.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:SEmO4.6270$O...@n...tpnet.pl...
TRABUL wrote:

> [...]
> Pozdrawiam BEZ IRONII OCZYWISCIE
> j23
>
> "Consuetudo est altera natura" (Cycero) - i zadnych ulatwien :))

J23...............bede Cie mial na oku :-)))...............tu nie chodzi o
to czy ja rozumie ta maksyme, czy nie ( nawet jakbym nie wiedzial to moge
sprawdzic w swojej kobylastej bibliotece !!! ), ale o to, ze jestes w sposob
nieuzasadniony UPARTA !!!................i przyznam Ci sie, ze teraz to juz
mi rece opadly, a w sercu zagoscil smutek :-(((

TRABUL

P.S.
Druga czesC mojego wczesniejszego postu, niezaleznie od tego, jaki
cele mi przyswiecaly, byla GLUPIA !!!.............sorry
:-)))...........samoocene mam wyskoa, wiec przyznanie sie do GLUPOTY wcale
jej nie obnizy !!!! .........ot wypadek przy pracy :-))).

1. Data: 2000-04-29 06:06:13

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ronan <r...@d...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@4...com..
.
TRABUL wrote:

> "Consuetudo est altera natura" - niech sobie przypomnę co bywa drugą
> naturą...

DZIEKI :-)))

To jest nawet piorunsko ciekawe !!!.......... pomysle nad tym troche !!!

TRABUL

1. Data: 2000-04-29 06:47:45

Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ronan <r...@d...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> "Consuetudo est altera natura" - niech sobie przypomnę co bywa drugą
> naturą...

.... przyzwyczajenie :)

1. Data: 2000-04-29 12:22:59

Od: Ronan <r...@d...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 29 Apr 2000 06:47:45 GMT, "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> wrote:

> .... przyzwyczajenie :)

Ano. Do tego nie trzeba było uczyć się łaciny:
- Consuetudo = ang. consuetude = custom = zwyczaj, przyzwyczajenie
- est = niem. ist = jest
- altera = ang. alternative = ~drugą
- natura = pol. natura = natura :-)

1. Data: 2000-04-29 18:11:21

Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TRABUL <9...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:uGlO4.5984$O...@n...tpnet.pl...

> [...]
> TRABUL wrote:
>

> Gdybys byl PANEM.............to bys wiedzial o co chodzi, i nie wcinal sie

...he, he kto jest wodka, a zakaska kto?.......
...tez bym sie napil ;-)))...
Buzka

Kto się smieje z psychologów ????
Reklama ?
Wywiad z prof. - dzisiejsze zycie a telewizja, telefony, internet
Zjawisko - IRC
Nauka, filozofia i psychoanaliza