JAK JA BYM SIE ZAMACHNAL?

1. Data: 2010-04-10 12:37:05

Temat: JAK JA BYM SIE ZAMACHNAL?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@i...pl>
Subject: JAK JA BYM SIE ZAMACHNAL?
Date: 10 kwietnia 2010 14:36

Planung....

Moim sprzymierzeńcem są (były) małpki i.... Allez, Allez!
Dwa rzędy radiolatarni prawdziwy i dodatkowy.
Lądawanie na dodatkowy - na drzewa i próba ratunku poprzez zakręt.
Znikniecie dodatkowych latarni post factum.

2. Data: 2010-04-10 13:01:11

Temat: Re: JAK JA BYM SIE ZAMACHNAL?
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 14:37, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> Lądawanie na dodatkowy - na drzewa i próba ratunku poprzez zakręt.
> Znikniecie dodatkowych latarni post factum.

Tak, tylko ze w takim wypadku samolot spadlby przy pierwszym podejsciu
do ladowania, a nie przy czwartym, a pilot nieswiadomy
niebezpieczenstwa nie spuszczalby wczesniej paliwa.

Nie wspominajac, ze wczesniej trzeba by jeszcze mgle zamowic

Stalker, ale to sa pewnie drobiazgi...

3. Data: 2010-04-10 14:06:32

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

>niebezpieczenstwa nie spuszczalby wczesniej paliwa.

>Nie wspominajac, ze wczesniej trzeba by jeszcze mgle zamowic

Nie wymagaj od kury domowej myslenia technicznego.

4. Data: 2010-04-10 14:42:15

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-10 16:06, niebożę Ghost wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Nie wymagaj od kury domowej myslenia technicznego.

Tę kurę to sobie wypraszam.

Qra
--
Matka zbyt długo karmiła Waldemara piersią. Z kurczaka.

5. Data: 2010-04-10 14:48:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-04-10 16:06, niebożę Ghost wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

.googlegroups.com...

> Tę kurę to sobie wypraszam.

No jak nazwac kolesia robiacego glownie weki i proponujacego pomysly
techniczne na poziomie 8 latka?

6. Data: 2010-04-10 15:00:32

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-10 16:48, Ghost pisze:

.googlegroups.com...

> No jak nazwac kolesia robiacego glownie weki i proponujacego pomysly
> techniczne na poziomie 8 latka?

Dajcie już spokój. Nie czas na docinki. Równie dobrze każdego z nas może
jutro zabraknąć, a wtedy przykre słowa staną się kluchą w gardle.

7. Data: 2010-04-10 15:15:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-10 16:48, niebożę Ghost wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

.googlegroups.com...

> No jak nazwac kolesia robiacego glownie weki i proponujacego pomysly
> techniczne na poziomie 8 latka?

No ale żeby zaraz kurą? Jest tyle równie adekwatnych określeń, które
jednak nie obrażają zwierząt.

Qra
--
Kup pan wstążeczkę.

8. Data: 2010-04-10 15:32:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Apr 2010 17:15:48 +0200, Qrczak napisał(a):

> No ale żeby zaraz kurą? Jest tyle równie adekwatnych określeń, które
> jednak nie obrażają zwierząt.

Miłośniczka zwierząt się odezwała.
Zmień nick na Yayo.

9. Data: 2010-04-10 15:44:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Apr 2010 17:32:28 +0200, Ikselka napisał(a):

> Miłośniczka zwierząt się odezwała.
> Zmień nick na Yayo.

I zapomniałam: PLONK

10. Data: 2010-04-10 16:54:55

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
> [...]

niebezpieczenstwa nie spuszczalby wczesniej paliwa.

Nie wspominajac, ze wczesniej trzeba by jeszcze mgle zamowic

Zwłaszcza, że chciałbyś rospiski na głosy i orkiestrę dętą.

Re: po czym poznać prawdziwego polaka?
I TYLKO NIEBO PŁACZE...
Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
Hierarchia i konflikty potrzeb.
Re: Wawel - kontrowersje wokół miejsca pochówku prezydenckiej pary