Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne

1. Data: 2010-04-14 12:55:57

Temat: Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
news:4bc5a9b3$0$17607$65785112@news.neostrada.pl...

> Żartowano z niego często w niewybredny sposób nie tylko u nas.
Ale też m.in. za tę niewybredność pan Sikorski przepadł w prawyborach.
Ja się bardzo cieszę, że w tej naszej bardzo młodzieńczej demokracji pewne
rzeczy zaczynają działać dokładnie tak jak powinny, bez ciągłego stawiania
ludzi albo wobec braku wyboru, albo wobec ogromnego kosztu wyboru
(decyzja raz na cztery lata i potem wpływ się urywa).
Zaczynają u nas powoli funkcjonować jakieś metamechanizmy, warstwy
pośrednie, gdzie naród-władza dostają jakieś narzędzia do utrzymywania
ciągłości kontaktu i wpływu, narzędzia działania 'mniejszymi
krokami' pozwalajace lepiej dopasowywać kompetencje (przy podejmowaniu
decyzji)
do odpowiedzialności (za decyzje). Sytuacja, w której ciągle mamy
dwie, trzy partie, z których każda wyłania raz na wiele lat jedynego
słusznego
kandydata wybieranego w pełnych histerii i pompy wyborach jest słaba.
A tak jesteśmy po prawyborach w PO, które rozładowały część napięć
i iluzji przedwyborczych.
I całe szczęście, bo oto z katastrofą pojawiła się dopiero prawdziwa ściana
niemocy, gdzie naprawdę trudno znaleźć teraz 'dobre wyjścia'.

2. Data: 2010-04-14 13:22:18

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ale też m.in. za tę niewybredność pan Sikorski przepadł w prawyborach.

Pojechal po bandzie. Nie spodziewalam sie tego po nim, choc juz
wczesniej dal sie poznac jako nieco rubaszny, delikatnie mowiac.

> [...]
> I całe szczęście, bo oto z katastrofą pojawiła się dopiero prawdziwa ściana
> niemocy, gdzie naprawdę trudno znaleźć teraz 'dobre wyjścia'.

Ale w obliczu rezygnacji Dorna, sytuacja zaczyna naprawde zle wygladac:
"Ludwik Dorn w przyszłym tygodniu wycofa się z kandydowania w wyborach
prezydenckich - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jego partia - Polska
Plus - poważnie rozważa poparcie ewentualnego kandydata Prawa i
Sprawiedliwości."
Pojawiaja sie tez slowa krytyki wobec marszalka Komorowskiego. A Jarek
bardzo podobny do zmarlego...
I.

3. Data: 2010-04-14 13:29:17

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hq4fiu$5h8$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> Sprawiedliwości."
> Pojawiaja sie tez slowa krytyki wobec marszalka Komorowskiego. A Jarek

olać to ...
będzie dobrze ...
oczywiście jest taka możliwość, że pozostali kandydaci zbojkotująwybory
wycofując sięz nich - żeby zrobić z Komorowskiego 'prezydenta bez mandatu
społecznego' - ale to tylko bardziej pogłebi wizerunek innych partii jako
zupełnie
niedorosłych do demokracji, kompletnie nie mających świadomości, że w takich
jak ta sytuacjach BEZWZGLĘDNIE MUSI BYĆ PRZESTRZEGANA KONSTYTUCJA,
a absolutnie nie ma tu miejsca na żadne polityczne fochy. Nawet, jak
Komorowski wygra
'niezasłużenie' - to kurwa mać, to są ostatecznie tylko cztery lata, po
których znów
szanse wszyscy będą mieli równe. Czym są CZTERY lata wobec dziesiecioleci
a nawet setek lat walki naszych ojców i praojców o to, byśmy mielu taką
konstytucję jak dzisiaj ?!?!?!?

Szlag mnie trafia jak widzę, jak ludzie nic nie rozumieją.

:((((((((

4. Data: 2010-04-14 14:39:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Apr 2010 15:29:17 +0200, zażółcony napisał(a):

> Szlag mnie trafia jak widzę, jak ludzie nic nie rozumieją.

No to widzisz siebie.

5. Data: 2010-04-14 15:53:20

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No to widzisz siebie.

Rzekla wyrocznia.
I.

6. Data: 2010-04-14 17:18:32

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Pojechal po bandzie. Nie spodziewalam sie tego po nim, choc juz
> wczesniej dal sie poznac jako nieco rubaszny, delikatnie mowiac.

A o co dokładnie chodzi?
Mnie w wykonaniu tego pana nic nie zdziwi. Nie cierpię Sikorskiego.

Ewa

7. Data: 2010-04-14 17:42:06

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A o co dokładnie chodzi?

O wiece prawyborcze.
I.

8. Data: 2010-04-14 17:55:06

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> O wiece prawyborcze.

Oszczędnie. Nie śledziłam prawyborów.

Ewa

9. Data: 2010-04-14 17:58:51

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Oszczędnie. Nie śledziłam prawyborów.

Wykrzykiwal niesmaczne rzeczy pod adresem Kaczynskiego (Lecha). I takie
to jakies sztuczne bylo, poza tym, ze niesmaczne. A mnie dosc ciezko
zniesmaczyc, zwlaszcza tym, co sie w polityce dzieje.
I.

10. Data: 2010-04-14 21:15:23

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@y...on.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> konstytucję jak dzisiaj ?!?!?!?
>
> Szlag mnie trafia jak widzę, jak ludzie nic nie rozumieją.

Przepraszam. Nie gniewaj się na mnie, maluczkiego.
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Nie siadam do alkoholu z Marchewką i Redartem

Hierarchia i konflikty potrzeb.
Re: Wawel - kontrowersje wokół miejsca pochówku prezydenckiej pary
Kolejna lista ofiar - to wygląda coraz gorzej...
Re: [hu] Re: po czym poznać prawdziwego polaka?
JUZ