JAK PRZEKONAC LEKARZA ZEBY DAL WIECEJ %

1. Data: 2003-08-07 13:34:52

Temat: JAK PRZEKONAC LEKARZA ZEBY DAL WIECEJ %
Od: "adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

na komisji lekarskiej. Jakiś Whiskacz czy coś?

2. Data: 2003-08-07 18:53:00

Temat: Re: JAK PRZEKONAC LEKARZA ZEBY DAL WIECEJ %
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> na komisji lekarskiej. Jakiś Whiskacz czy coś?

PLONK spamerze od tanich sensacji.
Dosyc juz rencistow w tym kraju.

--
Norbert
#GG: 4441119

3. Data: 2003-08-07 19:15:17

Od: "adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gryź asfalt buraku.

4. Data: 2003-08-07 19:23:19

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Gryź asfalt buraku.

Powiedz tak do lekarza to ci orzeknie...

--
Norbert
#GG: 4441119

5. Data: 2003-08-07 19:49:27

Od: "adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za skręcony staw skokowy jest od 0-15% uszczerbku, a u mnie lakarz
niezależnie od stopnia sniekształcenia itp daje 4%. I to ma być komisja
lekarska? Nawet nie ogląda nogi. Ja nie chce renty!

6. Data: 2003-08-07 20:29:50

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za skręcony staw skokowy jest od 0-15% uszczerbku, a u mnie lakarz
> niezależnie od stopnia sniekształcenia itp daje 4%. I to ma być komisja
> lekarska? Nawet nie ogląda nogi. Ja nie chce renty!

A jaki masz stopien znieksztalcenia?

casus

7. Data: 2003-08-07 20:29:54

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

aaaahhhhhhaaaaa
Tak mi sie przypomnialo, podczas komisji wojskowej nikt mnie nawet nie
dotknal, nawet jak "lekarz" zakladal aparat do mierzenia cisnienia udalo mu
sie uniknac kontaktu z moja skora :)
A twoj koniak nic nie zmieni, rozpusci sie chlop jeszcze bardziej :)

--
Norbert
#GG: 4441119

8. Data: 2003-08-08 07:01:11

Od: "adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

10 stopni w obie strony

9. Data: 2003-08-08 15:26:47

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 10 stopni w obie strony

ok, na podstawie czego sadzisz, ze za 10 st w obie strony masz dostac 15% a
nie 4%???

casus

10. Data: 2003-08-08 15:59:23

Od: "adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"casus" <c...@g...pl> wrote in message

> ok, na podstawie czego sadzisz, ze za 10 st w obie strony masz dostac 15%
> nie 4%???

Ogólnie bez oglądania nogi lekarz daje 4%. Byłem akurat na komisji w Herosie
i dostałem 10%. A też maja od 0% do 15%. I gdzie tu nieskorumpowany lekarz w
tym pie..... PZU

czerwone oczy :(
bieluń
Opalanie raz jeszcze
jak długo tworzą się plemniki?
dziwne zjawisko oczne/mózgowe - problem czy nie ?