JAK SZYBKO poprawić kondycję ciała po odchudzaniu?

1. Data: 2004-02-05 13:13:40

Temat: JAK SZYBKO poprawić kondycję ciała po odchudzaniu?
Od: "Vip" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stosujesz jakąś dietę ?

Szybko chudniesz ?

A co zrobisz ze skórą, która teraz ma trochę za duży rozmaiar ?

Zobacz jak łatwo zapobiegniesz rozstepom i ujedrnisz swoją skórę.

Przeczytaj tutaj: http://www.vip-antycellulit.com

2. Data: 2004-02-05 13:29:19

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vip" <v...@r...pl> napisał w wiadomości

> Przeczytaj tutaj: http://www.vip-antycellulit.com

No dobra, a moze mnie ktos oswieci jaka jest roznica miedzy pupa a
posladkami?
Bo jakos przestalam kojarzyc ww czesci ciala.Hafsa

3. Data: 2004-02-05 17:36:42

Od: "mdrok" <m...@p...neostrada.zyrRevers> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A co zrobisz ze skórą, która teraz ma trochę za duży rozmaiar ?
>
> Zobacz jak łatwo zapobiegniesz rozstepom i ujedrnisz swoją skórę.

Co to za mit ze roztepy pojawiaja sie przy odchudzaniu? Przeciez rozstepy
pojawiaja jak
sie tyje i skora nie nadaza sie rozciagnac i peka a nie przy odchudzaniu.

coraz więcej grubasów przez Atkinsa... (onet)
lajkoniku... laj...! (Bardzo ważne pytania...)
Zaczyna się filM: STALOWE GARDŁA
Świat odżywiania zatacza koło...
dieta ogórkowa