Niedziwedzia sposoby zrzucania z wagi

1. Data: 2004-02-05 14:54:15

Temat: Niedziwedzia sposoby zrzucania z wagi
Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :) bardzo szerdecznie

Jest to moj pierwszyspost na tej grupie (jest jakies FAQ?)

Ok Postanowiłem troche stracic na wadze :) przyczyna był zakup wagi do domu
(przekleta waga lepiej zyc w nieswiadomosci ;) ) jak sie zwazyłem to omal
sie nie przwrociłem :) zrobiłem sie blady i nie moglem nic powiedziec oprocz
"o kurde...."
tak wiec okazalo sie ze przy moim wzroscie 192 cm waze ot jedyne kwintal
koma dwadziescia osiem (128 kg)
w pierwszej kolejnosci odrzuciłem jedzenie smazone, (slodyczy nigdy nie
lubilem i jakos malo jadlem)
potem ziemiaki z obiadu nastepnie pozbylem sie kolacji. obecnie jem rano
sniadanie skaladajace sie z 3 podwojnych kromek chleba z chudym miesem
(jakies z indyka czasami pastecik) margaryna plasterek ogorka kiszonego lub
pomidora, nastepnie obiad ok 18 godz. przewaznie kasza gryczana lub ryz,
gotowane wazyw i jakies miesko np pulpeta ) czasami niestety odgrzewane ale
kasz i ryz na wodzie odgrzewam i na teflonoiwej patelni. kolacj nie jadam do
tego lykam witaminy.
ruchu mam mało pracuje w biurze ale dojscie do pracy to około 2 km dziennie
i poza tym nic (wkoncu zima jest ;)
mam zamiar niedługo zaczac chodzic na basen tak gdzies 2 razy w tygodniu po
1 godzinie (finase niestety). A moze zamiast tego basenu polazic gdziesz
szybkim krokiem z 1 godzine ????) dziennie ??? moze jakis cwiczenia (ale
jakie i kiedy ?)

no tak i niby wszystko jest ok ale co by tu jeszcze jesc bo kaszka i ryz to
mi sie niedlugo odbije ;)

co byscie radzili wiem ze nieszkodliwe bedzie jajko gotowane ze 2 razy w
tyg. ale co na obiad (rozumiem ze zupy ale codziennie nie dam rady hehe
musze czyms napełnic brzuszek ale nie na maxa) ?!, uwielbiam ryby ale
smazone !, jem wszystkie wazywa bo lubie z owocow jablka, banany, lubie sery
topione zolte biale , kremy kanapkowe bonjur czy jak tam je zwal :) ,
szproty w sosie pomidorowym, makaron ?

acha i jeszcze jedna sprawa lubie czasami troche wypic (wiecie znajomi
imprezy itp.) wiem ze z piwa musze zrezygnowac to przezyje , wodki nie lubie
za bardzo ;) to co wino białe, gin ? moze miod pitny.

Pomozcie bede dozgonnie wdzieczny :) nie chce porzucac jedzenia na 2-4
tygodnie by stracic 10 kg :) ale musze troche zgubic kilogramow niewiem ile
z 20 :) brzuszek swoj lubie wiec koniecznie nie musi zginac :).

Niedzwiedz.
( )','' ,' ( ) VT250 - 83 - Piękna była
( (T) ) GSX600 90 - jeszcze jest u brata
(..) (..) CB750 93 - pojechała do reniferów na północ
(''')__(''') TDM850 94- 1 km żeby poznać całe życie by zapomnieć
XJR1300 98 - to nie przelotna znajomość to miłośc przez duże M
www.motocykle.domeczek.pl, m...@w...wp.pl

2. Data: 2004-02-05 15:05:30

Temat: Re: Niedziwedzia sposoby zrzucania z wagi
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz wrote:

> musze czyms nape?nic brzuszek ale nie na maxa) ?!, uwielbiam ryby ale
> smazone !,

I dobrze. Jedz, byle bez panierki, i tylko z salatka (bez ziemniakow,
makaronu, ryzu etc).

> acha i jeszcze jedna sprawa lubie czasami troche wypic (wiecie znajomi
> imprezy itp.) wiem ze z piwa musze zrezygnowac to przezyje , wodki nie lubie
> za bardzo ;) to co wino bia?e, gin ? moze miod pitny.

Najlepiej czerwone wino wytrawne, unikaj slodkich alkoholi (takich jak
miod, likiery, slodkie wina). Biale tez moze byc (bo czerwone w koncu
nie do wszystkiego pasuje), ale ono ma z reguly wiecej cukru niz czerwone.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

3. Data: 2004-02-05 16:37:45

Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich :) bardzo szerdecznie

[ciach..o] :)

czesc ;)
powiedz mi, z tym co zrobiles (brak ziemniakow, kolacji itp itd..) tracisz
wage? Czy wprowadziles te zmiany dopiero np wczoraj i nie masz jeszcze
rezultatow ?:)

pozdr,
Tomek

4. Data: 2004-02-05 17:56:06

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich :) bardzo szerdecznie

Witaj.

> tak wiec okazalo sie ze przy moim wzroscie 192 cm waze ot jedyne kwintal
> koma dwadziescia osiem (128 kg)

Czyli masz BMI 34,7

> w pierwszej kolejnosci odrzuciłem jedzenie smazone, (slodyczy nigdy nie
lubilem i jakos malo jadlem)

nie ma powodu, jesli smazysz na smalcu lub oliwie z oliwek.

> potem ziemiaki z obiadu nastepnie pozbylem sie kolacji.

Odrzuc tez: makaron, ryz, platki kukurydziane itp.

obecnie jem rano
> sniadanie skaladajace sie z 3 podwojnych kromek chleba z chudym miesem

Czy te cienkie kromeczki to ciemny chleb z greubomielonego ziarna bez
zawrtosci cukru/karmelu w skaldzie?

> (jakies z indyka czasami pastecik) margaryna

Szybko porzuc margaryne i zacznij jesc spowrotem maslo!!!!

> [...]
ale
> kasz i ryz na wodzie odgrzewam i na teflonoiwej patelni. kolacj nie jadam

Wiec miesko/ ryba/ plus warzywa tak, ale kasza i ryz-stanowczo nie.

> ruchu mam mało pracuje w biurze ale dojscie do pracy to około 2 km
dziennie
> i poza tym nic (wkoncu zima jest ;)

Mam nadzieje,ze na piechote, nie autkiem?

> [...]
po
> 1 godzinie (finase niestety). A moze zamiast tego basenu polazic gdziesz

Przy twojej wadze spacer tak, basen tak a cwiczenia tylko w odciazeniu,
czyli na lezaco, na razie zadnych biegow ni jazdy rowerem, poczekaj by
conieco stracic.

> no tak i niby wszystko jest ok ale co by tu jeszcze jesc bo kaszka i ryz
> mi sie niedlugo odbije ;)

no i slusznie.

> co byscie radzili

osobiscie proponuje ci wejscie na diete niskoweglowodanawa np Atkina
Montignaca lub DO

O Atkinsie przeczytasz u mnie www.hafsa.republika.pl
jest tam tez zarys innych diet, ale bez szczegolow.

> smazone !, jem wszystkie wazywa bo lubie z owocow jablka, banany,

Wsdzystkie produkty zawierajce cukier zostaly podzielone pod wzgledem
indeksu glikemicznego.Jemy tylko te o niskim IG.
Czyli wszystkie zieleniny, troche pomidora, ogorki, baklazan,
cukinia.niewiele surowej marchwi.
Nie jemy buraczkow, gotowanej marchwi.

lubie sery
> topione zolte biale , kremy kanapkowe bonjur czy jak tam je zwal :) ,

sprawdzaj zawartosc wegli w kazdym seku, generalnie sery plesniowe, zolte
mozna jesc.

> szproty w sosie pomidorowym, makaron ?

ryby tak, raczej w oleju niz w sosach( cukier dodaja wszedzie !!!!)

> [...]
lubie
> za bardzo ;) to co wino białe, gin ? moze miod pitny.

von zeit zu zeit mozesz wypic czerwone wytrawne wino gronowe.

> [...]
ile
> z 20 :) brzuszek swoj lubie wiec koniecznie nie musi zginac :).

Wiec poczytaj na poczatek o Atkinsie, zrob rachunek sumienia i zobacz, cvzy
jestes w stanie jesc takie produkty jak proponuje ta dieta i do roboty!!!!
Wbrew pozorom i propagandzie tluszcze nie tucza, jesli je sie w polaczeniuz
bialkiem.
Tragiczne skutjki dla wagi ma jedzenie tluszczow z weglowodanami czyli np
obrazowo-chleb z e smalcem.

> Pozdrawiam

Ja rowniez.

> [...]
> (''')__(''') TDM850 94- 1 km żeby poznać całe życie by zapomnieć
> XJR1300 98 - to nie przelotna znajomość to miłośc przez duże

A co ma oznacvzac ta tajemnicza sygnaturka? Misia rozpoznalam ale te
znaczki????\

Hafsa

5. Data: 2004-02-05 18:10:21

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich :) bardzo szerdecznie
>
> Jest to moj pierwszyspost na tej grupie (jest jakies FAQ?)

http://misiczka.com/monti/faq.html
http://www.janwer.com/ <----- zobacz dzial dieta

Pozdrawiam Hafsa ( ktora nie umie sobie proadzic z sygnaturka do postow)

6. Data: 2004-02-05 19:25:21

Od: "Marcin Strzelecki" <m...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" wrote

duże

> A co ma oznacvzac ta tajemnicza sygnaturka? Misia rozpoznalam ale te
> znaczki????\

> Hafsa

No to przecierz modele motocykli oraz roczniki i krotki opisik :)

wiec zapewne te 2 kilometry do pracy, Niedzwiedz motorkiem jezdzi a nie
piechota chodzi ;)

Pozdrawiam
Marcin Strzelecki Szczecin

7. Data: 2004-02-05 19:46:56

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Strzelecki" <m...@w...ps.pl> napisał w wiadomości

> No to przecierz modele motocykli oraz roczniki i krotki opisik :)
Hmmm, nigdy bym na to nie wpadla, kombinowalam na prawo i lewo,ze to moze o
jakas pannice chodzi......
Hafsa

--
mój adres:
hafsa[at]poczta.onet.pl

strona domowa( diety,kuchnia,hobby,galeria)
www.hafsa.republika.pl

gg 7496203 (czasem czynne)

8. Data: 2004-02-06 18:37:45

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> ruchu mam mało pracuje w biurze ale dojscie do pracy to około 2 km dziennie
> i poza tym nic (wkoncu zima jest ;)

ale mi to zima, śmiechu warte ;)

> [...]
> 1 godzinie (finase niestety). A moze zamiast tego basenu polazic gdziesz
> szybkim krokiem z 1 godzine ????) dziennie ??? moze jakis cwiczenia (ale

Weź i basen i marsze, byle regularnie. Namawiałbym Cię na narty
biegowe ale zima taka, że może od razu przejść do rowerowania,
skoro już lubisz podążać jednym śladem :)

> no tak i niby wszystko jest ok ale co by tu jeszcze jesc bo kaszka i ryz to
> mi sie niedlugo odbije ;)

Chyba się niepotrzebnie przy tym tak zawziąłeś,
pocztaj sobie archiwum na googlach pod kątem
MM

> [...]
> musze czyms napełnic brzuszek ale nie na maxa) ?!, uwielbiam ryby ale
> smazone !, jem wszystkie wazywa bo lubie z owocow jablka, banany,

Lepiej zjedz więcej jabłek w miejsce bananów.
Ogórki kiszone kapusta, takie rzeczy możesz jeść
chyba bez ograniczeń

> acha i jeszcze jedna sprawa lubie czasami troche wypic (wiecie znajomi
> imprezy itp.) wiem ze z piwa musze zrezygnowac to przezyje , wodki nie lubie
> za bardzo ;) to co wino białe, gin ? moze miod pitny.

Alkohol i odchudzanie to nie jest najlepsze połączenie,
ale jestem w stanie Cię zrozumieć :) Wino wytrawne

> Pomozcie bede dozgonnie wdzieczny :) nie chce porzucac jedzenia na 2-4
> tygodnie by stracic 10 kg :) ale musze troche zgubic kilogramow niewiem ile
> z 20 :) brzuszek swoj lubie wiec koniecznie nie musi zginac :).

Byle konsekwentnie naprzód to Ci się uda.

pozdrawiam Chaciur
komar dziadka Bolka 50ccm
simson enduro totalschaden 50ccm
Mz etz no problem 250ccm
VFR Im still alive? 750ccm
Marin Muirwoods 6000ccm

9. Data: 2004-02-13 16:00:03

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tracisz
> wage? Czy wprowadziles te zmiany dopiero np wczoraj i nie masz jeszcze

kilka tyg. narazie 3 kg
ale 5 mc temu wazylem 10 kg mniej moze to przez zime ?

narazie idzie wytrzymac ;) raz na jakis czas jem normalnie

10. Data: 2004-02-13 16:15:56

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli masz BMI 34,7
to znaczy za duzo tyle waze !

> Odrzuc tez: makaron, ryz, platki kukurydziane itp.

ok samze na smalcu ale CO !! , ok poczytam twoja strone

> Czy te cienkie kromeczki to ciemny chleb z greubomielonego ziarna bez
> zawrtosci cukru/karmelu w skaldzie?

ok pumpernikiel moze byc ? i chleb z ziarnami slonecznika ! moze jakis
konkretny produkt dostepny na rynku!

> Szybko porzuc margaryne i zacznij jesc spowrotem maslo!!!!

ale moge je ograniczac ! te masło jakos tak mi nie idzie wole kanapke z
zoltym serem ale bez masla

> Wiec miesko/ ryba/ plus warzywa tak, ale kasza i ryz-stanowczo nie.

kasza nie , ryz nie ziemiaki nie to co ja bede jadl na obiad np.rybe z
salatka ! :(

> Mam nadzieje,ze na piechote, nie autkiem?

na piechotke codziennie od kilku lat :)

> Przy twojej wadze spacer tak, basen tak a cwiczenia tylko w odciazeniu,
> czyli na lezaco, na razie zadnych biegow ni jazdy rowerem, poczekaj by
> conieco stracic.

ooo to swietnie rowerow nie lubie , bieganie heheh nie ma takiego slowa w
moim slowniku
spacerek tak zwlaszcza na wiosne intensywnie (lubie lazic po lesie i
fotografowac robale )

> osobiscie proponuje ci wejscie na diete niskoweglowodanawa np Atkina
> Montignaca lub DO
> O Atkinsie przeczytasz u mnie www.hafsa.republika.pl
> jest tam tez zarys innych diet, ale bez szczegolow.

ok sprobuje

> Wsdzystkie produkty zawierajce cukier zostaly podzielone pod wzgledem
> indeksu glikemicznego.Jemy tylko te o niskim IG.

ja niskim ?

> Nie jemy buraczkow, gotowanej marchwi.

DLACZEGO !!!!! :.....( to moje ulubione
a zupki na buraczkach tez ??? (zupka na smietanie )

> sprawdzaj zawartosc wegli w kazdym seku, generalnie sery plesniowe, zolte
> mozna jesc.

ok kamien mi ze serca spadł :)

> [...]
> jestes w stanie jesc takie produkty jak proponuje ta dieta i do roboty!!!!
> Wbrew pozorom i propagandzie tluszcze nie tucza, jesli je sie w
np jajka te zdaza mi sie jesc ostatnio bo mi sie juz nudzi poprzednie
sniadani :)

> Tragiczne skutjki dla wagi ma jedzenie tluszczow z weglowodanami czyli np
> obrazowo-chleb z e smalcem.

ok wezme sobie to do serca :)

> A co ma oznacvzac ta tajemnicza sygnaturka? Misia rozpoznalam ale te
> znaczki????\

to moje wszystkie kochanki (modele motocykli ktore ujezdzałem i ujezdzam )
moto foto no i wino :)))

--
[...]

JAK SZYBKO poprawić kondycję ciała po odchudzaniu?
coraz więcej grubasów przez Atkinsa... (onet)
lajkoniku... laj...! (Bardzo ważne pytania...)
Zaczyna się filM: STALOWE GARDŁA
Świat odżywiania zatacza koło...