JAKI CIŚNIENIOMIERZ

21. Data: 2004-01-20 23:20:40

Temat: Re: JAKI CIŚNIENIOMIERZ
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Rudnik" <r...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:bukcp3$2qtp$1@news.atman.pl...

> To juz lepiej niech napisze "Error" niz ma podac
> jakikolwiek odczyt (np. odleglosci do sufitu :)))

Przepraszam, to właśnie miałam na myśli, ale mi się pozajączkowało...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

22. Data: 2004-01-20 23:23:29

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Rudnik" <r...@k...net.pl> napisał w wiadomości

Braunowi

> To juz lepiej niech napisze "Error" niz ma podac
> jakikolwiek odczyt (np. odleglosci do sufitu :)))

Niby lepiej, ale jednak człowiekowi z migotaniem przedsionków też wypadało,
żeby dobre wyniki podawał... BTW nawet nie wszystkie Omrony to robią...

23. Data: 2004-01-21 09:34:58

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niby lepiej, ale jednak człowiekowi z migotaniem przedsionków też
wypadało,
> żeby dobre wyniki podawał... BTW nawet nie wszystkie Omrony to robią...
> --
moja babcia ma i używa elektronicznego i bardzo dobrze sobie radzi ten jej
ciśnieniomierz

24. Data: 2004-01-22 16:57:25

Od: "nelson" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:
> Hmm... Całkiem niedawno kupowałam ciśnieniomierz elektroniczny - nie
> zadawałam odpowiedniego pytania na grupie, ale czytałam w archiwum w
> googlach... KUpiłam model wymieniony już wyżej przeze mnie
> http://minilien.com/?PZoYZJHJBP

A ja niedawno zakupiłem Omron MX z rękawem na ramię,
i myślę że to był dobry wybór. Migotania przedsionków
nie mam, więc dla mnie jest ok ;-)
Zapłaciłem 150 zł.

--
nelson