JAki lekarz? I co to moze byc? Alergia?

1. Data: 2003-04-09 05:03:59

Temat: JAki lekarz? I co to moze byc? Alergia?
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Wczoraj czulem sie wysmienicie. Wrocilem do domu i poczulem ze,
troche mnie skora swedzi na klacie tuz pod szyja. Pomyslalem sobie: nie
ogolilem sie i jak opuszczalem glowe - to zarostem sobie spowodowalem
zaczerwienienie. Dzisiaj CALA noc wszystko mnie swedzialo, a rano jak sie
ubudzilem zobaczylem, ze wszedzie mam czerwona wysypke (albo poprostu cale
place skory sa czerwone). No i wszystko mnie swedzi.
Pierwszy raz mam cos takiego i nie wiem nawet do jakiego lekarza isc:
dermatolog czy od alergii? Dodam, ze lecze sie tylko prywatnie (osoba
zagraniczna), nie mam lekarza 1-go kontaktu i nie jestem ubezpieczony.
Dodam tez, ze w zyciu nie stwierdzilem, zebym mial alergie na cokolwiek, a
wczoraj NIC niezwyklego nie jadlem/robilem ani nie smarowalem sie niczym
nowym (krem czy plyn do kapieli - NIC). WIec prosze o rade: co to moze byc
za cholerstwo i do jakiego lekarza isc? I czy to moze byc zarazliwe, bo nie
wiem, czy isc do pracy czy oszczedzic kolegow?

2. Data: 2003-04-09 07:15:53

Temat: Re: JAki lekarz? I co to moze byc? Alergia?
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plitkin" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

Do dermatologa...

Pozdr.
U.
www.ulast.prv.pl
www.republika.pl/kajtusjg

3. Data: 2003-04-09 10:58:42

Od: "PeeWee" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Do dermatologa...

Najpierw do internisty.

PeeWee

4. Data: 2003-04-09 23:08:57

Od: "Janusz Regulski" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
1. Czy jest goraczka?
2. Czy jest bol gardla, brzucha lub inny?
3. Czy w dziecinstwie przechodziles choroby zakazne (np. odra, rozyczka)?
4. Czy np. nie masz nowego dezodorantu, plynu do plukania, proszku do
prania, nowej koszuli?
Jesli w gre wchodzi platna wizyta, to proponuje od razu dermatologa.
pozdrawiam
kr

5. Data: 2003-04-10 07:33:28

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wsyzstkim za rady.
Bylem juz u dermatologo-alergologa! 2 w 1 - jap Pantine! :-)
Okazalo sie, ze mam pokrzywke klasyczna! Dostalem zastrzyk w tylek i jakies
tabletki.
Najwyrazniej stalo sie to od tej chinszczyzny, co jadlem wczesniej. Wiecej
NIC nowego nie jadlem, NICZYM nowym sie nie smarowalem/kapalem i td.

Pigulki antykoncepcyjne a watroba
Może zaopiniujecie www?
problem...
blizna