!!!!!!!!!! JESTEM NALOGOWYM PALACZEM TYTONIU !!!!!!!!

1. Data: 2001-01-23 08:55:29

Temat: !!!!!!!!!! JESTEM NALOGOWYM PALACZEM TYTONIU !!!!!!!!
Od: "Goldi(GR)" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM WSZYSTKICH GRUPOWICZOW!!!!!!!!!
Bardzo fajna ta grupa ludziska pale juz 4 lata !
Jak tu rzucic do cholery?????????????????????
macie jakeis fajne sposoby do okola mnie jest pelno ludzi palacych moi
znajomi
rodzice.
Jak tu kurde rzucic to dziadostwo?
ciekawe co napiszecie?:)))

_...@p...wp.pl

2. Data: 2001-01-23 13:53:30

Temat: Re: !!!!!!!!!! JESTEM NALOGOWYM PALACZEM TYTONIU !!!!!!!!
Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Goldi(GR) wrote:

> Bardzo fajna ta grupa ludziska pale juz 4 lata !
> Jak tu rzucic do cholery?????????????????????

Szczęściarz! Ja palę od ponad 12 lat (ostatnio 25-35 dziennie)
i próbowałem rzucać już (uwaga!) po pierwszym tygodniu palenia.
--
Dariusz Laskowski Serwerami news rządzi mafia. Albo jej człowiek
mailto:d...@p...pl słucha, albo przemierza jezioro Tibigan.

3. Data: 2001-01-23 14:13:59

Od: "Ewa Cichowska" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goldi(GR)" <_...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak tu rzucic do cholery?????????????????????
> macie jakeis fajne sposoby do okola mnie jest pelno ludzi palacych moi

I to takie ciekawe co napiszemy.. tak.. a zamiaerzasz z tego wnioski
wyciagać, czy tak po prostu zabawne co ludzie wymyślą...

Najlepiej rzucić nałóg skutecznie. Od razu i bez kompromisów. Jeśli masz
słabą wolę, to ja wzmocnij. Nie ma taryf ulgowych, nie ma wymowek. Powiedz
komuś, by Ci zwracal uwage jak sie bedziesz zapominał. Ale najważniejsze
jest byś postanowił, że chcesz rzucić i od razu tę decyzję zrealizował.
Przelicz ile wydajesz na papierosy i te pieniądze ktore załózmy w ciagu
dwóch, trzech tygodni sie zbiorą przeznacz na jakąś zachciankę nie zwiazaną
z nałogiem np.idź i kup sobie ksiażkę, krawat, nie wiem.. cokolwiek co
sprawi Ci przyjemnosć. Usmiechaj sie rano do sibie i jeszcze bardziej jak
zauważysz że masz bielsze zęby i nie śmierdzisz tytoniem... Miło by było...
Zainwestuj w ruch, jesli chce Ci sie palic idx na spacer - jest zimno, wiec
bedzie Ci sie odechciewac chcieć palić... bo zwiazane będzie to z wyjściem
na zimno... Nie wiem, sam znajdź jakieś sposoby. Najlepiej wiesz jak mozesz
się tego pozbyć. Tylko, ze to wymaga wysiłku...

EWA

4. Data: 2001-01-23 16:10:28

Od: "Piotr Topolski" <t...@i...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

to jest tak jak chcesz rzucic palenie to sie tym nie chwal
nie pros by Ci zwracano uwage bo w najgorszym wypadku znieawidzisz dana
osobe
a i tak bedziesz palic
tak naprawde jest to umowa tylko miedzy Toba i Toba nie angazuj osob
trzecich
bo ich czasem nie bedzie i latwiej bedzie Ci je oszukac ze nie palisz
siebie nie oszukasz
wiec jesli pdejmiesz decyzje ze rzucasz to rzuc bez pozegnalnych
ostatnich dymkow wywalasz paczke jak leci i nie myslisz o fajkach
ich po prostu nie ma nie bylo
pomysl Ewy z kupowaniem jest taki sobie bo gdzies tam masz pod czaska slowo
papieros

musisz byc twardy i tyle jak nie jestes to polub siebie takim jaki jestes z
fajkami
bo tak to jeszcze dojcie Ci nerwica i kompleksy

5. Data: 2001-01-23 21:27:33

Od: l...@i...nom.pl (Leszek Karlik) szukaj wiadomości tego autora

On 23 Jan 2001 09:55:29 +0100, Goldi(GR) <_...@p...wp.pl> disseminated
foul capitalist propaganda:

[...]
>Bardzo fajna ta grupa ludziska pale juz 4 lata !
>Jak tu rzucic do cholery?????????????????????

Znam twoj problem z obserwacji (cale szczescie ;))) - moja lepsza
polowa pali. I tez za cholere nie moze rzucic.

Ostatnio nasz zaprzyjazniony lekarz (ktory, jak nietrudno sie domyslic,
stara sie ja namowic do rzucenia) polecil nam taka pigulke do rzucania
palenia, Zybex (IIRC). Dziala to w ten sposob, ze blokuje mechanizm
odpowiedzialny za glod nikotynowy. Pelna kuracja trwa troche ponad miesiac,
i kosztuje troche ponad 300 PLN, ale biorac uwage, ze na papierosy Ama
wydaje ponad 150 miesiecznie, to i tak sie szybko zwroci. :>

>_...@p...wp.pl
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik; YASL(TM); SNAFU TANJ TANSTAAFL; KDSM FM; /^\ lk
Do you want to join the Ancient Illuminated Seers of Bavaria? / (*) \

6. Data: 2001-01-24 07:36:45

Od: "Kareem Abdul Jabbar" <m...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy takie ciekawe? Uważam ze nie. Wydaje mi się stary, ze wszedłeś tu dla
zabawy. A moim zdaniem uzależnienia to powazna sprawa, a nie "ciekawe co
napiszecie".
Proponuje powiedziec "nie!". Jest to najskuteczniejsza metoda - jedyna
skuteczna. Zmniejszanie dawek gówno da. A jesli nie potrafisz sobie obiecać
że już nigdy nie będizesz palic, to jestes mięczak i obiecaj to komuś
bliskiemu na kim Ci zależy.
Pozdrawiam.

7. Data: 2001-01-24 07:36:51

Od: "Piotrek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz zastanowic sie co chcesz robic w zyciu, palic czy nie palic, a
jak juz sie zastanowisz to po prostu zacznij to robic...

Piotrek i Marcin

8. Data: 2001-01-24 12:07:18

Od: "Marcin Betlej" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@i...nom.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ostatnio nasz zaprzyjazniony lekarz (ktory, jak nietrudno sie domyslic,
> stara sie ja namowic do rzucenia) polecil nam taka pigulke do rzucania

Temat akurat na czasie bo i ja przymierzam sie do rzucenia. Tylko na ile ten
Zybex jest skuteczny??? 300 zl. piechota nie chodzi a szkoda by bylo
zainwestowac tyle kasy, ktora powinna sie szybko zwrocic, a potem i tak
dalej palic :).

--
_______________________________________
Pozdrawiam, Marcin Betlej

9. Data: 2001-01-24 15:14:05

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Betlej wrote:

> [...]
> Zybex jest skuteczny??? 300 zl. piechota nie chodzi a szkoda by bylo
> zainwestowac tyle kasy, ktora powinna sie szybko zwrocic, a potem i tak

Nie jestem pewny tego co mówię, ale czy ten lek przypadkiem nie
nazywa się inaczej? Zyban? Tak mi się coś obiło o uszy.
--
Dariusz Laskowski -ZED-: Boy, Prus i jeszcze kilku
mailto:d...@p...pl też było anonimami...

10. Data: 2001-01-25 08:04:40

Od: "M.Sepski" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.rzucpalenie.com.pl