Ja chcę o kuchni!

71. Data: 2007-01-16 19:46:02

Temat: Re: Ja chcę o kuchni!
Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-01-16 11:32, Misiek napisał/a:

> A jadaja szpinak? Wszag to tez "znienawidzona" przez mlodsze pokolenie
> zielenina heh.

A gdzie tam znienawidzona. Moje oba dziecki wcinają i wołają o jeszcze
:-). Syn kiedyś zjadł na obiad sam szpinak, jakieś 0.5 kg.

Anka P.

72. Data: 2007-01-17 07:48:30

Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jan 2007 18:02:52 +0100, Panslavista napisał(a):

> Przygotować duży cedzak i gdy miękki (utrata posmaku surowizny) wylać w
> zlewozmywaku do cedzaka, przelać zimną wodą dla zahartowania. Po spłynięciu

Zawsze przelewałem zimną wodą, ale ostatnio czegoś szukałem w starej
"Kuchni Polskiej" i tam w kilku miejscach pisze: "Kluski po ugotowaniu
przelać wrzątkiem". Ki diabeł? To ma byc wrzątek czy zimna woda?

73. Data: 2007-01-17 08:46:30

Od: " zebra" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moja kaczka to była niezła dziwaczka, bo okazała się byc dorodna gęsiną :).
Ale nic to jabłka i żurawina do gęsiny tez sie nadały.

gdzie kupić stelaż/paterę do torta pietrowego
Kurczak z kuskusem na sposób arabski [p]
Garnki Berghoff
Takie spaghetti mi wyszło [p]
ŚNIADANIE