Ja tu pierwszy raz....

1. Data: 2003-08-02 11:55:47

Temat: Ja tu pierwszy raz....
Od: Drumi <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

I odrazu (od razu?) nie na temat... D?d?ownica kocham Cie tak zupelnie wirtualnie....

wspaniale wykorzystanie wolnosci i anarchii panujacej w usenecie przeciwko ludziom,
ktorzy sami sie na nia powoluja... Swietna rozgrywka na ktora natrafilem baaardzo
przypadkowo...
Z pozdrowieniami dla Wszystkich
Drumi co nic nie umi....
PS
Jak ktos nie chce sluchac radia to je wylacza, albo wyrzuca (to dla bardziej
nerwowych).

1. Data: 2003-08-02 12:17:42

Temat: Re: Ja tu pierwszy raz....
Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Drumi" <m...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ludziom,
> ktorzy sami sie na nia powoluja... Swietna rozgrywka na ktora natrafilem
Dla Ciebie to i może świetna rozgrywka, a my tu walczymy o to, aby grupa
była_tylko_normalna_!
Dzięki za wsparcie w tym trudnym dziele!
Pozdrawiam serdecznie
dżdżownica

> Jak ktos nie chce sluchac radia to je wylacza, albo wyrzuca (to dla
bardziej
> nerwowych).
:-)))) A nie pisze list do Prezesa Radiokomitetu o tym, że wyłączył
radioodbiornik! ;-)))

1. Data: 2003-08-03 17:00:45

Od: "Danunia" <q...@u...cy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Drumi" <m...@x...pl> napisał w wiadomości
> I odrazu (od razu?) nie na temat... D?d?ownica kocham Cie tak zupelnie
wirtualnie....
Ty ustaw sobie kodowanie w Xnewsie (iso-8859-2), lub jeśli jest to dla
ciebe za trudne wróć do outlooka, bo krzaczki bardzo brzydko wyglądają.
A tak na marginesie, to o co ci chodziło?

Bawcie się dobrze
Jak przyrządzić karpia nietradycyjnie?
jeszce raz ja - o co chodzu na tej grupie ?
Galaretkowiec [P]
A może ktoś ma lepszy przepis?