Jabu"she...

1. Data: 2007-01-02 20:25:41

Temat: Jabu"she...
Od: "danka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie?
Czy ktos zna kosmetyki firmy Jabu"she?
Aktywna kuracja przeciwzmarszczkowa?
Jakie jest Wasze zdanie na temat tych kosmetyków?bo znalazłam w internecie
informacje na ten temat i chcialabym wiedziec<czy faktycznie sa takie dobre?

2. Data: 2007-01-03 19:05:14

Temat: Re: Jabu"she...
Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Niewiem ja wogle nieznam takego kosmetyku!!!

3. Data: 2007-01-03 19:46:38

Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...
> [...]
> Jakie jest Wasze zdanie na temat tych kosmetyków?bo znalazłam w internecie
> informacje na ten temat i chcialabym wiedziec<czy faktycznie sa takie

Jabushe jest silną kuracją przeciwzmarszczkową , producent szwedzki
kosmetyki te były /są dostępne w aptekach

pozdrawiam Asia

Mikrodermabrazja, pytan kilka [dlugie wyszlo]
szal z piór marabuta -Kraków - gdzie?
Ile par rajstop podarłyście w noc ...
bardzo nieswiezy oddech
chwale baze Sephory