Jądra

1. Data: 2004-05-03 09:32:56

Temat: Jądra
Od: "Pawel" <7...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chcialem zapytac jaka jest prawidlowa wielkosc jadra u doroslego mezczyzny
tj jaka dlugosc , szerokosc , grubosc , bo boje sie ze moje sa cos
powiekszone. Czy czerwony kolor moszny sugeruje o jakis patologiach?
Pzdr
Pawel

2. Data: 2004-05-04 07:33:04

Temat: Re: Jądra
Od: "hipek" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazdy przypadek jest inny. Co prawda nie zawsze jest tak ze oba sa takie same.
Ja ostatnio robilem usg ukladu mocz.-plciowego i mam wynik ze moje lewe ma 4,2
cm a prawe 3,8 cm. jesli masz wrazenie powiekszenia zrob USG jader i idz do
urologa. Jesli mozesz sprobuj zrobic sobie male badanie. jadra powinny byc
gladkie. zobacz czy nie masz zylaka powrozka nasiennego. powrozek mozna wyczuc
przez skore moszny. musisz sobie odpowiedziec na pyt. czy czujesz bol i od jak
dawna. ale badanie palpacyjne nie zastapi urologa.
pzdr
hipek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2004-05-04 19:57:05

Od: "Pawel" <7...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odpowiedz
Jadra sa gladkie nie wyczuwam zadnych guzow czy nierownosci , jak przyloze
cm do jadra to mam jakies 5-6 cm dlugosci a powrozki to nie wiem jak
odroznic , jakies tam , "rurki" mi biegna ale czy to nasieniowod czy zylaki
trudno mi powiedziec.
pzdr
Pawel

Użytkownik "hipek" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jak
> dawna. ale badanie palpacyjne nie zastapi urologa.

Zatoki, po tomografii
pytania o przeswietlenie
Lamblie...
zespol jelita drazliwego
Szczypanie w pietach (słabe ścięgna Achillesa?)