Lamblie...

1. Data: 2004-05-03 08:17:40

Temat: Lamblie...
Od: "Profil1" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Kto wie,jak można wyleczyć to cholerstwo? Brałam już metronidazol,ale nie
pomógł. Przy okazji info:mam złe wyniki wątrobowe i się zastanawiam,czy ten
metronidazol mógł mi je pogorszyć? Mam 5xgórną normę GGTP, dwa razy
przekroczony ALT i równie nieco przekroczony ASP. Pomóżcie!

2. Data: 2004-05-05 00:38:47

Temat: Re: Lamblie...
Od: "Midnight Wind" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto wie,jak można wyleczyć to cholerstwo?

Ja dopiero po trzecim leku sie wyleczylam. Niestety nie pamietam nazw lekow.
Wiem, ze jako drugi bralam lek o nazwie Esclama.
Hania

3. Data: 2004-05-05 20:10:26

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Było na grupie jak wyleczyć - jakiś czas temu, szukaj w archiwum. Ciekawa
jestem jakie miałaś objawy, że poszłaś na badanie? Ja mam prawie regularnie co
miesiąc bóle, jakby niestrawność - ale badanie laboratoryjne nie wykryło
lambli, zastanawiam się czy nie powtórzyć.
Pozdrowienia, Aga

zespol jelita drazliwego
Szczypanie w pietach (słabe ścięgna Achillesa?)
Częstotliwość odświerzania obrazu monitora.
Aktywny wypoczynek
Ciągle rano stoi...