Jagodowe jagody :)

1. Data: 2003-07-06 19:56:29

Temat: Re: Jagodowe jagody :)
Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Czy ktoś z Grupowiczów zna jakiś przepis na jagody w słoikach? taki, żeby
> były jak najbardziej "jagodowe" po wyjęciu - nie dżemowate, nie
> przecierowate.....takie, które można w zimie użyć do różnych celów, typu
> ozdabianie ciasta lub lodów.
> Pozdrawiam,
> Ola

Wydaje mi się, że najprościej zamrozić. Poukładać ładnie do pudełka i do
zamrażarki :) Do ciasta pod galaretkę, do deserów są super!!!

pozdrawiam
DankaW

1. Data: 2003-07-06 20:15:23

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <d...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> Wydaje mi się, że najprościej zamrozić. Poukładać ładnie do pudełka i do
> zamrażarki :) Do ciasta pod galaretkę, do deserów są super!!!

Mysmy wlansie zamrozili 2 worki
jakies 3 litry w sumie, jeszzce nie byly rozmrazane do niczegoe wiec nie
wiem jak beda wygladac, ale podobno sa jak swieze

Marta

1. Data: 2003-07-06 20:44:40

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi się, że najprościej zamrozić. Poukładać ładnie do pudełka i do
> zamrażarki :)

Nie mam zamrażarki, niestety.
Ola

1. Data: 2003-07-06 21:36:03

Od: "Keruk" <keruk(nospam)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Nie mam zamrażarki, niestety.
> Ola
... a szkoda, bo ja potwierdzam.
Wychodza rewelacyjne, choc po rozmrozeniu,
duzo soku wycieka, ale po odcedzeniu,
praktycznie mozna sie nabrac, ze sa prosto z krzaczka.

Pzdr.

1. Data: 2003-07-07 07:27:28

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Grupowiczów zna jakiś przepis na jagody w słoikach? taki, żeby
> były jak najbardziej "jagodowe" po wyjęciu

Ola, ja robię tak: przygotowuję syrop z cukru z wodą 1:1, studzę go (żeby
nie był gorący). Do wyparzonych słoików nakładam borówki do pełna, zalewam
tym syropem tak do połowy słoika, zakręcam (uważać, by nie kapnęło na brzegi
słoika). Potem gotuję słoiki 10 minut od zawrzenia , stawiam do góry dnem do
wystygnięcia. Borówki są kulkowe i nierozlezione.

Dorota

Apel
Dziekuję za skanowanie portów i..
wegetariański fanatyzm...