Jajecznica po włosku

1. Data: 2000-09-04 18:37:03

Temat: Re: Jajecznica po włosku
Od: "Pysk" <y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

osobiscie robie taka jajecznice, z lenistwa uzywam zamiast pomidorow,
gotowej salsy ze sloika.
Salsy nIe smaze wstepnie, lecz wszystko mieszam i smaze na odrobinie masla
zmieszanego z
oliwa z oliwek.

Podowienia,
PYSK
Gosia B wrote in message <3...@u...net>...
Gocha wrote:

No wlasnie ja jadam jako 'wloska' jajecznice z pomidorami i zoltym
serem. Czasem dodaje paseczki papryki.
Pomidora sparzam, obieram ze skory i kroje w plasterki, a nastepnie - w
przeciwienstwie do tego, co piszesz - zesmazam na oleju az sie zupelnie
rozpadnie (uwaga, pryska strasznie, trzeba przykryc przykrywka). Trzeba
go troche posolic i posypac (nie za duzo) oregano, tymiankiem, bazylia
(ja uzywam mieszanki wloskiej). Roztrzepujemy jajka, solimy i dodajemy
starty zolty ser. Ta mieszanke wylewamy na goraca patelnie z pomidorem.
Ja jajecznice lubie puszysta i mieciutka wiec jej nie 'zeskwarzam' ;-)
za bardzo.

GB

1. Data: 2000-09-05 01:22:36

Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Jan Kowalski <j...@k...com.pl> wrote in message

> Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8...@p...net...
> >
> Witam!
> Nie mam pojecia o jajecznicy po wlosku, ale mnie smakuje z cebulka i
> pokrojona w kostke szyneczka. Jest super.
> Jan
do tego, zeby bylo super super, pokrojone, podsmazone pieczarki .
F.

1. Data: 2000-09-05 07:43:09

Od: "Zolza" <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Pysk wrote in message ...
> [...]
>gotowej salsy ze sloika.
>Salsy nIe smaze wstepnie, lecz wszystko mieszam i smaze na odrobinie masla
A taka jajecznica nazywa sie juz "huevos rancheros", czyli jaja farmerskie,
jest ponoc lubiana w Meksyku. Tez to robie, z tym ze salsy nie smaze a tylko
chlapie nia po wierzchu gotowej jajecznicy. Kiedys wpadlam na pomysl zeby
podac do tego chipsy nachos, gustownie nimi udekorowalam talerz i okazalo
sie to pysznym zestawieniem.
Magdalena W.

================
"I think, therefore I'm single"

1. Data: 2000-09-05 08:39:00

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:8...@p...net...
> ... czy ktoś zna przepis?
> Słyszałem że w składzie są pomidory i ser żółty...

Pare lat temu goscilam u Wlochow na prowincji. Gdy ktoregos dnia majac dosc
ich sniadanek (kawa + kawalek czekolady ew. pusta w srodku bula z odrobina
dzemu) zrobilismy sobie z mezem sami jajecznice, to cala liczna rodzina
wloska zleciala sie do kuchni popatrzac co za dziwo robimy, gdyz nigdy
wczesniej nie widzieli tak przyrzadzanych jajek. "Przeciez to okropnie
niezdrowo zjadac tyle jajek naraz i w dodatku smazonych" - rzekli.
Jajecznica byla z 4 jaj na 2 osoby. Pozdrawiam - A.

1. Data: 2000-09-05 09:15:25

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AlexPP <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:v...@4...com..
.
> ja ostatnio dodaje do jajecznicy kapary i serki topione (te w
> okrągłych pudełkach, dzielone na trójkąty - nie w plasterkach!) -
> najlepiej Hochlanda z szynką. Proporcje jeden trójkącik na jedno
> jajko. Pycha !

A ja ostatnio dodaje krewetki koktajlowe podsmazone na maselku z czosnkiem.

Jader

system zarzadzania jedzeniem :)
ziolka - kiedy i jak zbierac
Moje szybkie ciasto