Jak „rozmnozyc” brzoskwinie?

1. Data: 2001-06-04 18:22:48

Temat: Jak „rozmnozyc” brzoskwinie?
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam, a wlasciwie mój ojciec, problemy z brzoskwinia. Probowal sadzic pestki do
gruntu, w szklarni, doniczki i nic, podejrzewam, ze po prostu zle się do tego
zabiera. Bardzo mu na tym zalezy, bo drzewko pod koniec lipca ma owoce nadajace
się do zbioru, poza tym owocuje intensywnie. Lecz niestety jest bardzo podatne
na wszelkie choroby, mroz i nadmiar owocow na galeziach. Już dwa razy było
ciete po samym pniu. Prawde mowiac to nie zna nawet nazwy tej odmiany, a
kupowac w ciemno nie chce, najlepiej gdyby udalo się cos wychodowac z pestki.

pozdrawiam
rafal

2. Data: 2001-06-05 10:11:18

Temat: Re: Jak &#8222;rozmnozyc&#8221; brzoskwinie?
Od: "Grzegorz Leja" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...onet.pl...
> [...]
> ciete po samym pniu. Prawde mowiac to nie zna nawet nazwy tej odmiany, a
> kupowac w ciemno nie chce, najlepiej gdyby udalo się cos wychodowac z

A może by tak spróbować szczepienia na innej odmianie?

gleja

3. Data: 2001-06-05 13:14:04

Temat: Re: Jak "rozmnozyc" brzoskwinie?
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podatne
> pestki.

> A może by tak spróbować szczepienia na innej odmianie?

ZTCW to nie za bardzo szczepy brzoskwini chcą się przyjmować, przynajmniej
tak mi wyszlo z rozmowy z ojcem. Chyba, ze znow cos robi nie tak, chociaz
z szczepieniem innych gatunkow drzewek owocowych sobie radzi.

pzdr
rafal

winobluszcz pięciolistkowy na dachu
Kosiarka-traktorek