Jak aromatyzowac oliwe?

1. Data: 2002-04-17 09:36:01

Temat: Jak aromatyzowac oliwe?
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam oliwe i czosnek,chcialabym to jakos polaczyc-czy wystarczy przed
smazeniem wrzucic zabek czy tez rozgnieciony czy...?

Milego dnia :)

--

Tib

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

1. Data: 2002-04-17 15:21:03

Temat: Re: Jak aromatyzowac oliwe?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam oliwe i czosnek,chcialabym to jakos polaczyc-czy wystarczy przed
> smazeniem wrzucic zabek czy tez rozgnieciony czy...?

wiesz co najwyrazniej diabel tkwi w szczegolach, bo kiedys we wloskiej
knajpie podano oliwe czosnkowa z czosnkiem w srodku. byla taka smaczna, ze
hej. potem ja na oko w domu wrzucilam do oliwy czosnek i nie bylo nawet w 1
% tak smaczne...

w obydwu przypadkach zabki czosnku nie byly rozgniecione....

1. Data: 2002-04-17 15:54:05

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Sprobujcie zrobic sobie wonny olej.

Najprostsza metoda to rozetrzeć w moździerzu ulubione zioła,czosnek etc z
odrobiną oleju lub paroma kroplami octu winnego. Następnie dodać tę mieszankę
do oleju. Zakorkować w szklanej butelce, wstawić w cieple miejsce (patrz temp.
poniżej) na 2-3 tygodnie. Gdy czas nagli - podgrzać olej do 38 ° C (bardzo
ważne, nie więcej!! bo sie te olejki wonne rozkladaja ) i dodać rozgniecione
zioła. Przepis powyższy można również wykorzystywać z przyprawami jak pieprz,
kolendra, kmin rzymski itp.

Tego oleju uzywac mozna do salatek.

iza

1. Data: 2002-04-17 16:18:18

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Apr 2002 11:36:01 +0200, Tib <c...@a...pl> wrote:

>mam oliwe i czosnek,chcialabym to jakos polaczyc-czy wystarczy przed
>smazeniem wrzucic zabek czy tez rozgnieciony czy...?
>
>Milego dnia :)
Wloz caly zabek lub dwa (w zaleznosci od wielkosci buteli) do
butelki.Galazka(i) rozmarynu, ziarna pieprzu ,pikantne
papryczki,lawenda , itp.itd.
Experymentuj!!!!

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-17 17:37:22

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Experymentuj!!!!

arcik - ja do malej butelki wrzucilam sporo tych zabkow i wogole nie bylo
ostre.

1. Data: 2002-04-17 17:57:05

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Apr 2002 19:37:22 +0200, "Rena" <r...@p...pl> wrote:

>arcik - ja do malej butelki wrzucilam sporo tych zabkow i wogole nie bylo
>ostre.

Hmmm... to dziwne... ja na butelke 100ml wkladam 3-4 zabki i po trzech
dniach mam calkiem "czosnkowa" oliwe...moze sprobuj ten czosnek
zmiarzdzyc(?)...

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-17 19:29:04

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm... to dziwne... ja na butelke 100ml wkladam 3-4 zabki i po trzech
> dniach mam calkiem "czosnkowa" oliwe...moze sprobuj ten czosnek
> zmiarzdzyc(?)...

Zmia... CO?
Wiem "swinia" jestem ale wybacz tym razem.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

1. Data: 2002-04-17 19:30:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dlatego wstawilem (?) ... lata podeszle to i pamiec nie
>ta...;-)))))))))
>Wybaczone...;-)
>
>Art(Gruby)
>Abyssus abyssum invocat.

trza bylo napisac zmiazgotac ijuz po klopocie

Krysia

ide do musu jablkowego..za nosem...na dol...do kuchni
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-17 19:45:09

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-04-17 22:46:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> trza bylo napisac zmiazgotac ijuz po klopocie

nie, blizsze temu jest jednak wytarmosic a te to raczej blekitne...
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

temperatura...
Urozmaicenie drozdzowki
Ale dretwa grupa