temperatura...

1. Data: 2002-04-17 08:41:02

Temat: temperatura...
Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poniewaz od czasu do czasu przegladam posty na tej grupie (i niektore
przepisy staram sie wcielic w zycie) oraz ogladam strony ktorych adresy
podajecie, nasunelo mi sie pytanie...
Czesto w przepisach jest okreslenie zeby piec cos w srednio nagrzanym
piekarniku, badz tez np. w mocno nagrzanym...
Poniewaz jestem poczatkujaca "kucharka" nie mam zielonego pojecia jaka
temperature ustawic...
Czy ktos moglby podac mi przedzial temperatur dla w/w okreslen?
Z gory dziekuje za odpowiedz :))
i pozdrawiam serdecznie

Berta

1. Data: 2002-04-17 08:50:46

Temat: Re: temperatura...
Od: m...@m...pl (GarGamel) szukaj wiadomości tego autora

Berta wrote:
> Czy ktos moglby podac mi przedzial temperatur dla w/w
okreslen?
> Z gory dziekuje za odpowiedz :))
> i pozdrawiam serdecznie

http://www.mniammniam.pl/a.php?p=sg005
tutaj wszystko, nie tylko okreslenia temperatur
znajdziesz na temat ciast
serdecznie zapraszam

pozdr,
UsmeSmake!

wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

1. Data: 2002-04-17 08:51:31

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Berta <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9jcd5$4no$...@n...tpi.pl...
> Witam,

> Czy ktos moglby podac mi przedzial temperatur dla w/w okreslen?
> Z gory dziekuje za odpowiedz :))
> i pozdrawiam serdecznie
>
> Berta

Mocno nagrzany, oprocz pewnego faceta w dniach weekendowych, to piekarnik w
temp. 220 - 250 st.C, tylko do pieczenia mies i zapiekanek. Dla ciast
200st.C to juz jest mocne nagrzanie (francuskie, kruche)
Srednio nagrzany to 180st.C, dla prawie wszystkich rodzajow ciast, te
temperature lubi drozdzowe i chleb.
Slabo nagrzany to albo po jednym piwie albo jakies 160st.C. Biszkopt, ciasta
na proszku do pieczenia.
Zawsze jednak lepiej dopytywac sie autorow przepisow o szczegoly.

Agata Solon, naturalna

Urozmaicenie drozdzowki
Ale dretwa grupa
Krewetki (duze)