Jak być pięknym na lata

1. Data: 2016-12-30 19:17:01

Temat: Jak być pięknym na lata
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam
Właśnie stworzyłem małą stronkę z dwoma prostymi poradami jakie są pomocne przy
zachowaniu młodzieńczego piękna. Oto ta strona:

http://szyk.jcom.pl/jakBycPieknym.html

zaprasza
Szyk Cech

2. Data: 2016-12-30 22:13:24

Temat: Re: Jak być pięknym na lata
Od: xenia <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-30 o 19:17, s...@g...com pisze:
> [...]
> Właśnie stworzyłem małą stronkę z dwoma prostymi poradami jakie są pomocne przy
zachowaniu młodzieńczego piękna. Oto ta strona:

zakładasz głową.mężczyzna piszący porady dla kobiet?

3. Data: 2016-12-31 14:06:01

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> zakładasz głową.mężczyzna piszący porady dla kobiet?

Cześć Xenia! Dzięki za emocjonalny i wilkiem podszyty komentarz!

4. Data: 2016-12-31 16:55:51

Od: xenia <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-31 o 14:06, s...@g...com pisze:

> Cześć Xenia! Dzięki za emocjonalny i wilkiem podszyty komentarz!

wampir emo? skąd wiedz o powyższym?

Choroba refluksowa przełyku. Pakiet Pacjenta (zestaw)
Dna moczanowa. Pakiet Pacjenta (zestaw)
Pszyłazi Stokrotka do medyka... czyli wynużenia pacjenta...
Przepis na zdrowe i długie życie
Usuwanie gradówki z oka - jak to się obecnie odbywa?