Jak fałszują

1. Data: 2016-05-29 16:28:22

Temat: Jak fałszują
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

9956,grafik-wsieci-odlecial-mial-byc-tusk-w-luksusac
h-a-wyszlo.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=S
M&utm_campaign=FB_Gazeta

2. Data: 2016-05-29 18:50:14

Temat: Re: Jak fałszują
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,201
49956,grafik-wsieci-odlecial-mial-byc-tusk-w-luksusa
ch-a-wyszlo.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=
SM&utm_campaign=FB_Gazeta

Fałszują swoją drogą, ale tez najzwyczajniej kradną

"wSieci złamało jeden z punktów regulaminu serwisu, który zabrania redakcjom
korzystania ze zdjęcia w celach komercyjnych, reklamowych bądź
sprzedażowych."

Pisowskie komuchy.

3. Data: 2016-05-29 21:16:10

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:

> [...]

> "wSieci złamało jeden z punktów regulaminu serwisu, który zabrania redakcjom
> korzystania ze zdjęcia w celach komercyjnych, reklamowych bądź

Jeżeli zabrania, dlaczego w warunkach licencji jest mowa o fakturze
i cenie?
http://www.gettyimages.com/Corporate/LicenseAgreemen
ts.aspx#RM

Skąd wiesz że nie zapłacili?

4. Data: 2016-05-29 21:27:11

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

użytkownik Ghost napisał:

> Fałszują swoją drogą, ale tez najzwyczajniej kradną

>Jeżeli zabrania, dlaczego w warunkach licencji jest mowa o fakturze
>i cenie?

Drogi imbecylu, jak widzę, nawet podstawy prawa autorskiego są ci obce.

Hint: jeśli za płytę DVD jest wystawiana faktura to oznacza to, że możesz
zawarty na niej odsprzedawać, komuchu?

5. Data: 2016-05-30 06:00:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

"wSieci złamało jeden z punktów regulaminu serwisu, który zabrania redakcjom
korzystania ze zdjęcia w celach komercyjnych, reklamowych bądź

Pisior który nie kradnie to jakieś dziwo, to jest tak egocentryczna banda cwaniaków
ze nie jest dziwne że skrajnie antypolskie zachowania pod swoją sektę przejawia. Ale
zdjęcie ma na celu propagować nienawiść do Tuska, jak on to dobrze żyje bo nakradł i
jak zwykle typowa projekcja bandziorstwa pisowskiego, co jest wręcz niesamowite,
gdyby pisior był czarnuchem, by wmawiali że Tusk jest murzynem.

6. Data: 2016-05-31 11:51:52

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:

> Drogi imbecylu, jak widzę, nawet podstawy prawa autorskiego są ci obce.
>
> Hint: jeśli za płytę DVD jest wystawiana faktura to oznacza to, że możesz
> zawarty na niej odsprzedawać, komuchu?

W przypadku grafiki jest inaczej niż w przypadku danych bystrzaku.
Po chuj ktoś miałby płacić za zdjęcie? By sobie oglądać
na komputrze? Nie pajacuj.

7. Data: 2016-05-31 11:57:29

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

użytkownik Ghost napisał:

>W przypadku grafiki jest inaczej niż w przypadku danych bystrzaku.

Drogi imbecylku, jest dokładnie tak samo. A przykład DVD to nie dane, a
film.

>Po chuj ktoś miałby płacić za zdjęcie? By sobie oglądać
>na komputrze?

Np. żeby zamieścić na stronie nie przeznaczonej do celów komercyjnych,
reklamowych bądź
sprzedażowych?

>Nie pajacuj.

Proste pytanie: naprawdę jesteś aż tak tępym kretynem, że takie proste
rzeczy cię przerastają?

8. Data: 2016-05-31 12:14:56

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:

> Proste pytanie: naprawdę jesteś aż tak tępym kretynem, że takie proste
> rzeczy cię przerastają?

Straszne.

cyt:
Oznacza to, że użytkownik może korzystać z naszych treści w ramach reklam,
marketingu, aplikacji, witryn internetowych, mediów społecznościowych, telewizji,
filmów, prezentacji, gazet,

Hi, hi, hi:) Baj bąbelku.

9. Data: 2016-05-31 12:31:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com
użytkownik Ghost napisał:

> [...]

marketingu, aplikacji, witryn internetowych, mediów społecznościowych, telewizji,

Kretynie już jest pozew o kradzież dóbr autorskich, co jest świnio ze wsi, na
bezczelnego będziesz wył to nie moja ręka wysoki sądzie, znamy was zdegenerowane
kurwy pisowskie.

10. Data: 2016-05-31 19:14:46

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-05-31 11:57, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> Drogi imbecylku, jest dokładnie tak samo. A przykład DVD to nie dane, a
> film.

We Wordzie słowa zapewne też. Oczywiście tylko niezapisane na DVD.

> Np. żeby zamieścić na stronie nie przeznaczonej do celów komercyjnych,
> reklamowych bądź
> sprzedażowych?

Albo założyć zdjęciu komitet wyborczy.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

W normalnym kraju to podlega pod paragraf
Biedny Balcerowicz
Wyborów nie będzie
kolejne alarmy bombowe
Terror władzy