Jak jeść tortille z dipem?...

1. Data: 2005-12-07 15:54:45

Temat: Jak jeść tortille z dipem?...
Od: "X" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie - jak powinno sie profesjonalnie (tak, jak sie to powinno
robic;))) konsumowac tortille (z Tesco) z dipami?

Pozdrawiam!

2. Data: 2005-12-07 15:57:31

Temat: Re: Jak jeść tortille z dipem?...
Od: Grzegorz Mucha <m...@p...zabierzow.com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Dec 2005 16:54:45 +0100, X wrote:

> Witam!
> Mam pytanie - jak powinno sie profesjonalnie (tak, jak sie to powinno
> robic;))) konsumowac tortille (z Tesco) z dipami?

A to tortille czy nachos? Bo ja z dipami to raczej nachos jadłem. (W
Stanach praktycznie każda meksykańska knajpa daje tego skolko ugodno na
przystawkę.)

mucher

3. Data: 2005-12-07 16:37:52

Od: "X" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to tortille czy nachos? Bo ja z dipami to raczej nachos jadłem. (W
> Stanach praktycznie każda meksykańska knajpa daje tego skolko ugodno na
> przystawkę.)
===============
Hm... noo kupilem to w Plusie, w paczce 210 g na stanowisku z chipsami;).
Kosztowalo ok. 3.50 i bylo nazwane "Tortillas", zarowno na paczce jak i
polce oraz paragonie. Wyprodukowane przez Clarky's. Serowe:)

4. Data: 2005-12-07 16:46:04

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

X napisał(a):
> Witam!
> Mam pytanie - jak powinno sie profesjonalnie (tak, jak sie to powinno
> robic;))) konsumowac tortille (z Tesco) z dipami?
>
> Pozdrawiam!

pokruszyc i maczac chyba ;)
Mars

zapach piwny!
praktyczny zestaw przypraw i dodatków kulinarnych pod choinkę
Do Lii i innych, instrukcja Alaski
osmiornica ?
Gulasz