Jak już prać ludziom mózgi

31. Data: 2017-08-25 08:28:52

Temat: Re: Jak już prać ludziom mózgi
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W DWA LATA - PO OŚMIU LATACH BAJZLU?
Cudotwórcę se zatrudnij.

32. Data: 2017-08-25 08:42:48

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Lepiej JEST - eSBecja ma GORZEJ, generalska postsowiecka banda szkolona w Moskwie
sama odejszła bez kwików przy wyrzucaniu, muslimstwo i dzicz afrykańska Polski nie
zaleje, rodziny dostały pierwszą pomoc od państwa od dziesięcioleci, pedalstwo i
lesby nie wejdą do szkół, ma kto walczyć ze szkalowaniem mojej Ojczyzny w świecie,
rząd RP nie liże tyłków Niemcom.

Mnie nawet to ostatnie już wystarczy. MAM LEPIEJ.

33. Data: 2017-08-25 10:14:17

Temat: Jak już prać ludziom mózgi
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> ...to od małego

http://m.newsweek.pl/opinie/men-zdecydowal-ze-w-podr
ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

Co w tych pislamskich skretyniałych łbach siedzi?
Ten kraj już chyba na zawsze zostanie zadupiem.

Z WŁASNĄ historią w podręcznikach? Oby na zawsze. Lewactwo historię Polski chciałoby
wyrugować pod zaborem niemieckim.

34. Data: 2017-08-25 10:36:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-25 o 08:42, i...@g...pl pisze:
> Lepiej JEST - eSBecja ma GORZEJ, generalska postsowiecka banda szkolona w Moskwie
sama odejszła bez kwików przy wyrzucaniu,

LOL :)
Kolejny objaw paranoi.

> muslimstwo i dzicz afrykańska Polski nie zaleje,

LOL :)
Chyba że otoczysz Polskę drutem kolczastym i fosą.
Nie wszyscy chcą mieszkać w drugiej Korei Północnej.

> rodziny dostały pierwszą pomoc od państwa od dziesięcioleci,

Bredzisz.
Nic od państwa nie dostały. Państwo zabiera jednym i _przekazuje_ innym.

> pedalstwo i lesby nie wejdą do szkół,

LOL :):)
Zdajesz sobie sprawę, że homoseksualiści również mają obowiązek
chodzenia do szkoły? I już tam są... zawsze byli :):)
Tak, wiem, faszystka ikselka chciałaby ich pozamykać w obozach...

> ma kto walczyć ze szkalowaniem mojej Ojczyzny w świecie,

Nikt tak nie szkaluje Polski na świecie jak Waszczykowski i cała ta
pisowska banda.
Nawet za PRLu takich pajaców nie było.

> rząd RP nie liże tyłków Niemcom.

Bredzisz.
Nadstawia swoją do kopania.
W UE śmieją z nieudaczników pislamskich.

> Mnie nawet to ostatnie już wystarczy. MAM LEPIEJ.

Bredzisz. Na twoim zadupiu nic się nie zmieniło na lepiej.
A przynajmniej od czasu, gdy rolnicy dostali kasę z UE. Ucieszą się, jak
Kaczyński wyprowadzi Polskę z Unii...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2017-08-25 13:19:41

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [ciach pierdy]

Kaczyński Polskę z Unii? A po co? Co on głupi? Niech tylko dobrze pilnuje, żebyśmy
zachowali dotychczasową autonomię. Jak Niemcy zapłacą reparacje, to wtedy możemy
sp...ć, a na razie to je sobie odciągniemy z Unii.
He he he he he ?

36. Data: 2017-08-25 14:43:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-25 o 13:19, i...@g...pl pisze:

> Kaczyński Polskę z Unii? A po co? Co on głupi?

Nareszcie zrozumiałaś.

> Niech tylko dobrze pilnuje, żebyśmy zachowali dotychczasową autonomię.

Wiem, że to się faszystom nie podoba, ale już ci tłumaczyłem dlaczego
powstała UE i jaki w tym udział mieli faszyści.

> Jak Niemcy zapłacą reparacje,

Ale ty masz zryty beret :):)

> to wtedy możemy sp...ć, a na razie to je sobie odciągniemy z Unii.

Odciągnąć to ty sobie możesz jedynie gile z nosa.
Powinnaś się cieszyć, że cywilizowani ludzie zlitowali się nad zadupiem
z chłopsko-pańszczyźnianą mentalnością, przyjęli Polskę do UE i przez
tyle lat dawali kasę. Zbudowali ci drogi i nie dali zdechnąć z głodu
rolnikom z trzema morgami na krzyż. Pozwoli ci wjeżdżać na swój teren
bez paszportu żebyś mogła zobaczyć, że banany można jeść nie tylko w
święta, a kawa nie kończy się na jednym gatunku w opakowaniu zastępczym.
Jeszcze masz szansę, skorzystaj w końcu, zanim twój idol całkiem ich
wkurzy i zamkną ci granice przed nosem.

Skoro nie ogarniasz konsekwencji, to lepiej posłuchaj mądrzejszych i się
módl do swojego boga żeby cię z tej UE nie wykopali.
Ja rozumiem, że wam się wydaje, że Polska ma silniejszą gospodarkę od
Francji, ale powiem ci w tajemnicy, że to nie jest prawda.

> He he he he he ?

He he he he he

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2017-08-25 15:32:52

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> rolnikom z trzema morgami na krzyż. Pozwoli ci wjeżdżać na swój teren bez paszportu

?
A po cholerę mam tam (w)jechać? Do tego muslimskiego syfu nawet wołami mnie nikt nie
zaciągnie.

> Jeszcze masz szansę, skorzystaj w końcu, zanim twój idol całkiem ich
wkurzy i zamkną ci granice przed nosem.

???

To idę odciągać te reparacje. Kaska całkiem konkretna mi wpada. Dam na PiS i/albo na
Kościół.

38. Data: 2017-08-25 15:47:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-25 o 15:32, i...@g...pl pisze:

> [...]
>
> ???
>
> To idę odciągać te reparacje. Kaska całkiem konkretna mi wpada. Dam na PiS i/albo

Czyli wiadomo skąd masz na ZUS. UE ci daje z dopłat dla rolników (LOL
:)), bo sama nie potrafisz zarobić.
Co ty biedna zrobisz, gdy wykopią cię z tej UE...? Z agroturystyki, na
turystach z Węgier, to zbyt długo nie pociągniesz :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2017-08-25 23:54:49

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

ZUS i rolnicy?
Boszsz, ty naprawdę masz siano w głowie...

40. Data: 2017-08-26 08:19:31

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup

Kviat Wrote in message:

ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

>No właśnie z tego o co ci chodziło, wprost wynika że nic nie
> rozumiesz z otaczającącej cię rzeczywistości. Jak
> zwykle.

dębska szukająca silnego pana, znuff pojechała "argumentem" najsilniejszym
ze swego arsenału: "a tyś jes gópi!".

"Rzepa" zmienia front, a może ubyło czytelników?
Integracja po niem... arabsku.
Islandzki holokaust downów
Niemcy.
Infantylizacja społeczeństw drogą do władzy.