Jak już prać ludziom mózgi

1. Data: 2017-08-22 17:19:49

Temat: Jak już prać ludziom mózgi
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

...to od małego

http://m.newsweek.pl/opinie/men-zdecydowal-ze-w-podr
ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

Co w tych pislamskich skretyniałych łbach siedzi?
Ten kraj już chyba na zawsze zostanie zadupiem.

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2017-08-22 17:39:16

Temat: Re: Jak już prać ludziom mózgi
Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.08.2017 17:19, Kviat pisze:
> ...to od małego
>
> http://m.newsweek.pl/opinie/men-zdecydowal-ze-w-podr
ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

Przecież to jest szmatławiec Lisa.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

3. Data: 2017-08-22 19:10:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niebieski <n...@i...eu> wrote:

ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

> Przecież to jest szmatławiec Lisa.

Dla Kviata Lis to Objawiona Prawda, he he he he ?

4. Data: 2017-08-22 20:01:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-22 o 19:10, XL pisze:

ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

> Dla Kviata Lis to Objawiona Prawda, he he he he ?

Znowu urojenia...

Ale ogarniasz chociaż, że mi chodziło o to, co będzie w podręcznikach?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-08-22 20:23:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"niebieski" <n...@i...eu> wrote in message

ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

> Przecież to jest szmatławiec Lisa.

Napisał nieprawdę o planach dotyczących podręczników?

6. Data: 2017-08-22 22:00:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> "niebieski" <n...@i...eu> wrote in message

ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

> Napisał nieprawdę o planach dotyczących podręczników?

"Dzieciaki Z CZWARTEJ klasy nie dowiedzę się o starożytnej Grecji i Rzymie,
za to poznają żołnierzy wyklętych".

Historia jako przedmiot pierwszy raz pojawia się w czwartej klasie szkoły
podstawowej. Jak chodziłam do podstawówki, w czwartej klasie TEŻ była tylko
historia Polski. I patriotyczne odniesienia do niej. I ty też doskonale to
pamiętasz. Bo że debilny Kviatek uważa, iż dziecku w czwartej klasie należy
podawać wiedzę historyczną NAJPIERW o krainach, których nawet jeszcze nie
modę sobie wyobrazić, bo ich umiejscowienia z racji braku orientacji na
mapie ŚWIATA jeszcze nie poznało (to dopiero początki nauki o mapie) - to
wynika stricte z tego, że sam dzieci nie posiada i pojęcia nie ma o
percepcji dziecka, która operuje na konkretach.
Pierwszym krajem, który dziecko poznaje zarówno na geografii, jak i
historii, powinna być jego OJCZYZNA. Dopiero potem można tę wiedzę
rozszerzać.
Debile-lewacy jednak, jak zawsze, wrzeszczeć będą przeciw kazdemu
NATURALNEMU porządkowi rzeczy.

Życzę sobie, jak większość Polaków, żeby moje wnuki NAJPIERW poznały język,
kulturę, geografię i historię OJCZYZNY - reszta świata znajdzie swoją kolej
potem.

7. Data: 2017-08-22 22:02:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> kulturę, geografię i historię OJCZYZNY - reszta świata znajdzie swoją kolej

WARA LEWACTWU OD WYCHOWANIA I NAUKI POLSKICH DZIECI!

8. Data: 2017-08-23 00:40:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-22 o 22:00, XL pisze:

ecznikach-bedzie-tylko-historia-polski-bez-historii-
powszechnej,artykuly,414948,1.html

> "Dzieciaki Z CZWARTEJ klasy nie dowiedzę się o starożytnej Grecji i Rzymie,
> za to poznają żołnierzy wyklętych".

Czyli kogo poznają?
Żołnierzy wyklętych przez kogo? Pewnie przez mieszkańców spalonych wsi i
zgwałcone kobiety.
Do jednego wora z żołnierzami wrzucili zwykłych przestępców i bandytów
biegających z karabinem po lesie i napadających na wsie, grabiących i
gwałcących. Taką zbieraninę ni z gruchy i z pietruchy tzw. "prawicowcy"
nazwali "żołnierzami wyklętymi" bo fajnie brzmi marketingowo, ale
kompletnie fałszuje obraz rzeczywistości, bo w ich ciasnych rozumkach
nie mieści się to, że świat nie jest czarno-biały.
A potem banda wyrostków, która kompletnie nic z tego nie rozumie,
wypełza na ulicę i hajluje z frazesami o "żołnierzch wyklętych" na
swoich faszystowskich mordach z naszywkami orła na dupie albo w kroku.
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_ydWgEEbOhq
E3ufdPxB6OiJjK4Oqe3Bci.jpg

> Historia jako przedmiot pierwszy raz pojawia się w czwartej klasie szkoły
> podstawowej. Jak chodziłam do podstawówki, w czwartej klasie TEŻ była tylko
> historia Polski. I patriotyczne odniesienia do niej.

Ty nie rozumiesz słowa patriotyzm.

> [...]
> wynika stricte z tego, że sam dzieci nie posiada i pojęcia nie ma o
> percepcji dziecka, która operuje na konkretach.

Bredzisz jak potłuczona. Dzieciaki, które nie mają jeszcze nawet
orientacji na mapie, nie są w stanie pojąć o co chodzi i dlaczego ci
ludzie biegali z karabinami po lasach. Co oni z tego wyniosą? Jakie
konkrety? Że to fajny survival? Taki Counter-Strike tyle że dawniej, i
czemu zamiast napadać na wioski nie użyli smartfona żeby pizzę zamówić?
Żeby na siłę wbić do łba młodym ludziom kilka pseudonimów? Takie konkrety?

Tu nie chodzi o to, że w czwartej klasie nie będzie o starożytnej Grecji
czy Rzymie (będzie w piątej), tylko o to, co się będzie dzieciakom
wbijać do głowy od tej czwartej klasy. Gloryfikowanie wojny i uczenie
dzieci o "bohaterskim przelewaniu krwi za ojczyznę" to kretynizm, który
prowadzi do kalectwa umysłowego.

> Pierwszym krajem, który dziecko poznaje zarówno na geografii, jak i
> historii, powinna być jego OJCZYZNA.

Oczywiście. Problem w tym, czego będą się o tej ojczyźnie uczyć.
Dzieciaki w czwartej klasie powinny grać w piłkę i poznawać podstawowy
aparat pojęciowy, uczyć się myślenia przyczynowo-skutkowego.
I dużo lepiej by było, żeby poznali starożytny Rzym i Grecję zamiast
"żołnierzy wyklętych", przynajmniej nabraliby trochę orientacji na mapie.

> Dopiero potem można tę wiedzę
> rozszerzać.

Więc czego nie rozumiesz? Że aby zrozumieć (a nie wbić bez sensu do pały
na stałe) niuanse tamtego okresu, to jest właśnie wiedza rozszerzona?
https://wiadomo.co/zolnierze-wykleci-czy-bandyci-prz
ekleci/
Że dzieci trzeba najpierw nauczyć samodzielnego myślenia i wyciągania
wniosków?

> Debile-lewacy jednak, jak zawsze, wrzeszczeć będą przeciw kazdemu
> NATURALNEMU porządkowi rzeczy.

Bredzisz. ONR i faszyzm nie jest naturalnym porządkiem rzeczy. A już
szczególnie w kontekście historii Polski.

> Życzę sobie, jak większość Polaków,

Większość Polaków nie zapisuje się do ONR.

> żeby moje wnuki NAJPIERW poznały język,
> kulturę, geografię i historię OJCZYZNY - reszta świata znajdzie swoją kolej
> potem.

Są ciekawsze rzeczy w historii Polski do nauki dla dzieciaków, niż
żołnierze wyklęci i JPII (aż zajrzałem do podstawy programowej).
A wszystkim dzieciom życzę, łącznie z twoimi wnukami, żeby rozumiały
dlaczego faszyści powinni zniknąć z polskich ulic.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-08-23 00:41:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-22 o 22:02, XL pisze:

> WARA LEWACTWU OD WYCHOWANIA I NAUKI POLSKICH DZIECI!

WARA FASZYSTOM OD WYCHOWYWANIA I NAUKI POLSKICH DZIECI!

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-08-23 00:51:06

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 23 sierpnia 2017 00:41:53 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> WARA FASZYSTOM OD WYCHOWYWANIA I NAUKI POLSKICH DZIECI!

O to to!
https://wpolityce.pl/kultura/249861-kto-tak-naprawde
-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-dz
ialania-lewicy-w-polsce

"Rzepa" zmienia front, a może ubyło czytelników?
Integracja po niem... arabsku.
Islandzki holokaust downów
Niemcy.
Infantylizacja społeczeństw drogą do władzy.