Jak ładnie odejmować oczka?(Szydełko)

1. Data: 2004-07-12 11:32:49

Temat: Jak ładnie odejmować oczka?(Szydełko)
Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżcie Dziewczyny! Chcę prawidłowo i ładnie zakańczać oczka przy wykonywaniu
dekoldu. Mam do zakończenia 1x6 oczek, następnie 2x3 oczka. Jak to zrobić,
zeby nie było "schodków'?

Ola

1. Data: 2004-07-13 07:47:32

Temat: Re: Jak ładnie odejmować oczka?(Szydełko)
Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę ,że tego nie unikniesz .
Ale jeszcze zostanie jedno okążenie wykańczjące i problem zniknie.
Pozdrowienia
Anna J.

1. Data: 2004-07-13 08:24:44

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to zrobić, zeby nie było "schodków'?

Musisz zrobić proste przejście: 1 o.ścisłe, 1 półsłupek, 1 słupek. Z powrotem
odwrotnie. Jeśi masz dużo do zgubienia i ma Ci wyjść łagodny skos to
wszystkiego robisz po 2, albo nawet po 3 (3 o.ścisłe, 3 półsłupki, 3 słupki).
Sama musisz zobaczyć jak wychodzi najlepiej.

pozdrawiam
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-07-13 08:38:11

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam
> Ania (Poznań)
>
> Dziękuję za radę! Pozdrawiam i dziś wieczorem próbuję!!!

Ola

motocykle xxx
Plecaczki , torebki i nie tylko [szydełko]
[szydelko] Stringi -fotki
sukni ślubna
gorset..