kaan - mam problem

1. Data: 2004-07-12 12:38:16

Temat: kaan - mam problem
Od: AGA-cka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dawno mnie tu nie było...
Mam problem: próbowałam wejść na stronkę kaan i...nie mogę się
zalogować, bo wyskakuje mi takie cos:

Warning: mysql_query(): 5 is not a valid MySQL-Link resource in
/home2/corporate/hafty/public_html/forum/sources/Dri
vers/mySQL.php on
line 103

There appears to be an error with the Forum- hafty i inne robótki database.
You can try to refresh the page by clicking here, if this does not fix
the error, you can contact the board administrator by clicking here

Error Returned

mySQL query error: SELECT * FROM mkp_config

mySQL error:
mySQL error code:
Date: Monday 12th of July 2004 02:31:41 PM

jak rozumiem to błąd na stronie i cuś im się "wykrzaczyło". Próbowałam
znależć namiary na admina, żeby poinformować o tym czymś, ale z tego co
się zorientowałam namiary na niego są na forum, na które też nie mogę
się dostać, bo wyskakuje to co wyżej...
Czy któraś z Was też ma taki problem?

z ostatniej chwili: kaan właśnie zniknął zupełnie, a na stronie
wyskakują informacje o błędzie w php. może ktoś ma możliwość
poinformowania admina o problemie?

Pozdrawiam

AGa-cka

------------------
a...@p...fm
www.akglodz.org

1. Data: 2004-07-12 12:44:50

Temat: Re: kaan - mam problem
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dawno mnie tu nie było...
> Mam problem: próbowałam wejść na stronkę kaan i...nie mogę się
> zalogować, bo wyskakuje mi takie cos:

Juz wiedza,podobno bylo wlamanie hakerskie
Pozdrowka
Pusia

1. Data: 2004-07-12 12:44:59

Od: AGA-cka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia napisał(a):

> Juz wiedza,podobno bylo wlamanie hakerskie

uuuu:((
dzięki za info

pozdrawiam
AGA-cka

--

a...@p...fm
www.akglodz.org

1. Data: 2004-07-12 18:01:19

Od: "Aska" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tutaj jest od dawna kaan

http://hafty.vastnet.co.uk/

Jak ładnie odejmować oczka?(Szydełko)
motocykle xxx
Plecaczki , torebki i nie tylko [szydełko]
[szydelko] Stringi -fotki
sukni ślubna